Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

im a fuck up yeah...

Av Stamp-E - 23 januari 2015 06:25

i säng 01:30, upp 06:00, snabbt en liten stund vid datorn, ut med hundarna och så banka på gymmet 07.00. 


mycket att göra på företaget idag plus stor leverans som kommer så det är bara att köra... 


vikten blev som tänkt fuckad igen.... 123,2 kilo.... upp 3,1 kilo för några dagars syndande.... 

eller syndande... hetsätande ska jag kalla det.... för det är det det handlar om.. ingenting annat.... jag känner det verkligen... riktigt hetsätande... som inte ger något egentligen... men men... man måste inse sina problem innan man kan göra något åt dem.... och det handlar ju egentligen inte om vikten.. det handlar ju om varför.... och det vet jag inte.... alltid i alla fall haha.... 


jaja.. nu är det helg.. 


tjingeling

 
 
Kerstin

Kerstin

23 januari 2015 09:56

Överkonsumtion, missbruk, beroende, komplicerat missbruk, hetsätande...

Vet hur det är men det verkar som du inte känner mättnad. Jag kan äta massor av skit men jag blir övermätt ganska snabbt.

Kanske vi behöver KBT eller annat för att få bukt med problemet?

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

23 januari 2015 10:00

mättnad absolut, men man behöver inte sluta äta för det... det är ju bara att äta... gott går liksom undan i systemet på annat sätt än mat...

hehe.... ja kanske.. eller bara bättre disciplin haha... vi har problemet att vi har partners som älskar oss precis som vi är haha...

 
Ingen bild

paula

23 januari 2015 13:34

jag håller med er båda :-)

Stamp-E

23 januari 2015 17:12

hehe såå klart din torsk haha

 
Ingen bild

mamma

23 januari 2015 18:36

Jag säger som min mor sade till min far: Du bränner ditt ljus i bägge ändar! Farligt att sova för lite, träna intensivt och äta för mycket och fel. Hjärtat håller inte för detta i längden. Dags för förändring!

Stamp-E

23 januari 2015 19:19

Jo men tänk så ljust det är så länge det brinner :D "its better to burn out then to fade away" BOOM!

 
Annie

Annie

24 januari 2015 15:47

Sv: Jag tränar inte alls om jag är hängig eller förkyld, bättre bli frisk! hälsan kommer först ;)
Tänka långsiktigt ;)

Hetsätande låter inge vidare :(

Ha en bra helg :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Stamp-E

24 januari 2015 15:51

Ok ok ja man får ju känna efter

Nepp

Tack samma

 
Ingen bild

Puckik

29 januari 2015 10:17

Denna skulle du haft här https://www.youtube.com/watch?v=OGp9P6QvMjY

Stamp-E

29 januari 2015 14:15

haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards