Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 29 maj 2015

hedonisten fortsäter

Av Stamp-E - 29 maj 2015 06:16

ännu en vecka har passerat.... ännu en vecka i dödssyndernas paradis.... 

ännu en vecka som jag ställer mig på vågen för att få konstaterat att kroppen

inte gör av sig med det jag stoppar i mig..... det är alltså bara ett konstaterande, inget annat... 

det finns inget att tycka synd om ... detta är resultatet av ett handlande.... 

just nu säger den 136,5 kilo... så 2,5 pannor på en vecka addar vi till min lekamen..... 

runt 7 kilo på en månad.... jupp jag vet hur man eder och blir feder.... 


just nu så stör jag mig mest på att jag liksom tappat motivationen... lusten.... 

jag har liksom vägt 180 kilo.... och sen var jag nere i 87 kilo.... 

men jag hade sugen.. motivationen.. utmaningen.. glädjen... .

den finns inte mer... .alltså kring det här med viktkampen.... 


i livet har jag resten.... i mitt jobb.. och familj... men just den biten... har tappat den... 

men jag vill ha den... jag letar efter en utmaning... för det är såna grejer som kickar mig.... 

sånt som jag går igång på.. utmaningar... och då menar jag inte "gå ner det och det på den och den tiden"... 

det är liksom inte en utmaning som är rolig.. .men jag menar typ att jag ska springa det och det på den tiden... 

eller klara av de momenten.. tyvärr så är ju mina handleder helt fucked... så jag vågar inte ge mig på massa

styrketräning igen... tyvärr... och därmed får jag skippa crossfit som jag annars var sugen på.... 


jaja... jag kommer hitta utmaningen.. jag skulle vilja ha en utmanings-kompis... typ en som jag väger in

tillsammans med... tränar samma dagar.... peppar varandra.... kanske gör samma sorts träning med (behöver inte vara på samma plats liksom men samma shit).... 


nu är det fredag.. snart helg.. och ja jag skippar träningen idag med... men inte för att jag är förkyld... 

idag så gör jag dödssynden, jag pallar bara inte... jag vill inte... fuck it.... 


trevlig helg

 
 
Kerstin

Kerstin

29 maj 2015 08:22

Jag kör ju mitt race nu och vi kan utmana varandra

Att gå ner är en bonus för mig men de riktiga utmaningarna för mig är att inte äta onyttigt sönd-fred, träna 5ggr/vecka och det rör sig om 45 minuters träningscykel, powerwalk, Biggest looser, löpband.
Min vägdag är lördagar och min förhoppning är att gå ner 0,5kg/vecka.
Jag räknar kalorier och tycker det ger en bra hint om hur jag kan lägga upp min dag matmässigt och en inblick av vilka saker som innehåller sjukt mycket kalorier.

Jag hoppas du hittar motivationen igen! Min motivation är att jag inte mår bra psykiskt/fysiskt av att äta vitt socker/överäta, att jag vill vara en bättre förebild för mina barn och min framtida roll som sjuksköterska.

Jag vet att du kan det här! Kanske bättre om hela er familj involveras så alla kör samma tänk och peppar varandra


http://chetti.blogg.se

Stamp-E

29 maj 2015 08:33

ja vi får se :)

 
Ingela

Ingela

29 maj 2015 17:42

Ja vi är störda i huvudet... (o_0) jag går iallafall inte upp i vikt som du (just nu) utan ligger på samma sedan länge men har noll motivation, tänker typ "låt mig vara ifred med mitt ätande, vill äta vad jag vill när jag vill". Som ett litet barn, typ hahaha!

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

29 maj 2015 17:48

Jupp jupp men man dör av övervikt, det är mest det jag tänker på. + att det är ändå skönt att vara smalare hehe... samtidigt är det gott att frossa oxå...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards