Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 30 maj 2015

Antiklimax....

Av Stamp-E - 30 maj 2015 22:56

Hobbe har varit kass ett tag... typ fått typ ep-anfall.. trillat omkull och kissat och bajsat ner sig.... 

och när vi upptäckte att det skedde när han blev stressad så försökte vi undvika all stress.. 

men det är svårt... till och med när farmor kom och hälsade på, så blev han så glad för hon har ju alltid gott, 

och då fick han anfall.. .


anyway... jag har liksom gått väldigt lugna rundor.. men nästan varje gång så har han bara fallit omkull.. legat stilla på sidan en eller ett par minuter.. andats tungt.. .men sen rest sig igen.. 


men nu på kvällen.. så har både E och K varit ute med honom (vi har delat upp rastningarna för Valle stressar upp honom så mycket) så har han vägrat att gå.. han har halvbajsat.. försökt bajsa.. men inte kissat.. men vägrar gå... 


svinjobbigt.. han verkar ändå ok annars.. men visst.. han är 100 år... men ändå.... jaja.. får hoppas det släpper till imorgon.. .blir lite bättre iaf... jag ska försöka rasta honom sen ensam jag med... 


jag vill verkligen inte avrätta honom.. jag vägrar.. jag ber till högre makter... att om han är slut... 

att han får lämna i sömnen.... att han ligger död på morgonen... för jag tänker inte avrätta honom.. 

jag kan inte... jag pallar inte... jag gör det inte.... 


 


(nä han är inte död än, men jag fick ett svincoolt program i Dagens App, så jag ville testa det)

 
 
Ingen bild

mamma

31 maj 2015 20:30

Du gör en välgärning genom att skicka Hobbe till Hundhimlen. Det är ingen avrättning utan ett fridfullt insomnande så att han slipper mer lidande och skamkänslor, som han upplever av att kissa och bajsa inomhus vid sina anfall. Han har levt ett långt liv med mycket trevligt och gott Unna honom att somna in!

Stamp-E

31 maj 2015 20:31

vi får se imorgon vad de säger på djursjukhuset.

 
Kerstin

Kerstin

31 maj 2015 22:19

Förstår att det är tufft med avlivning men se det inte som en avrättning. Du är ju för dödshjälp när det gäller dödssjuka människor och det borde gälla samma för djur. Han verkar inte alls må bra och han lider just nu 😣
Hoppas såklart han blir frisk! Hoppas ni får goda nyheter imorgon

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

31 maj 2015 22:30

en sak om man ber om det... men samtidigt.. nu på kvällen så gjorde vi rester till honom, pasta med bacon och ostsås och blandade upp med korv stroganoff. vi testade att "jävlas" lite med honom med maten... och se på fan.. han sprang! vi ska kolla mer imorgon...

hehe jag är för dödshjälp för även friska människor hahahahhahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 24 mars 21:46

Av Stamp-E - Lördag 23 mars 23:52

    haha såg denna av en slump på Youtube Shorts och insåg att vi inte sett den men att den verkade ball, gav den en chans, och den var helt ok.    En rolig charmig och underhållande komedi med goa twistar, den påminner lite om Click och l...

Av Stamp-E - Lördag 16 mars 22:53

  ALLTSÅ FFS!!! PÅ RIKTIGT... 7,4 på imdb... HUUUUUR??? VA????? och nu när jag kollar i efterhand så ser jag att det endast är 83 pers som röstat så det måste vara riggat...    jaja va ska man säga... storyn var ok men den blev så sugigt d...

Av Stamp-E - Söndag 10 mars 19:55

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards