Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 20 december 2015

Paranormal Activity: The Ghost Dimension

Av Stamp-E - 20 december 2015 00:20


najs najs... möed najs... hittade den gamla känslan i filmerna... svårt att bli bättre än trean.... men mycket bättre än fyran.. och jämn med de andra.... 


men jo filmen är skön... skön krypande rälig känsla.... 

tyvärr så känner man ganska mycket här att dom är jävligt nonchalanta och kan bete sig ganska

märkligt och irrationellt... kan tyvärr inte förklara närmare då jag avslöjar för mycket, men ni kommer

till 100% förstå vad jag menar när ni ser rullen... 


den ballar ur lite mot slutet.... men man får ta det... japp... nä den var helt ok... 

man får ju se filmen för vad det är... det är ju en sjukt speciell genre... 


men jag tror.... att jag hade kunnat skriva ett mördar-manus i denna genren... 

nä jag tror inte, jag vet.... och så castat den med dom fetaste jävla skådisarna

som finns... då jävlar... och haft en budget på 2-3 miljoner dollar.. 


dom hade varit tvungna att högtrycktstvätta biosalongerna.... och då menar jag inte för att folk

blev upphetsade... hehe.... 

 
 
Ingen bild

Kerstin

20 december 2015 11:32

Åh, hade glömt den filmen! Det får bli söndagsmysfilmen 😄

Stamp-E

20 december 2015 22:28

ja det var puckik som hade span att den äntligen kommit...

 
Ingen bild

Puckik

20 december 2015 22:34

Jag är mr span till er haha

Stamp-E

20 december 2015 22:50

ja det är bra

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

22 december 2015 07:25


Hej på dig Stampe !!!!

Jag ska försöka kolla upp Ip - grejset på den som skrivit elaka saker till mig !!!!. Jobbar du med Datorer lr kanske ???!!!...

Jag har mina svaga aningar vem det kan vara och det är en tjej lr en kille tror jag, och båda dom har jag haft rätt mycket Kontakt med via Internet och Telefon !!!!...

Hoppas allt är bra med dig denna tidiga Mörra får man ju säga då fast för mig är det Natt än typ för jag har inte sovit i Natt för fastna här vid min Dator som så många gånger förr !!! :-(...

Ha det Gött och Merry fucking Christmas !!! ;-) hihihihi...

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.-----l-s-a-b-e-l-l-e-----.bloggagratis.se

Stamp-E

22 december 2015 09:25

nej jobbar inte med sånt men vet bara om ip-tracking.

tack tack och detsamma

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

22 december 2015 07:30


Nu har jag hittat Ip på dom 3 elaka Kommentarerna från den jävla Idioten... och det är samma Ip på alla å sådära !!!!????

Hur gör man då lr ???... Kan man googla och få reda på var personen bor då lr ????!!!!!...

Jag ska försöka med det i alla fall nu här !!!!.. jag har hört nåt om att man får olika Ip om man startar om Datorn vet du nåt om det lr ??!!

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.-----l-s-a-b-e-l-l-e-----.bloggagratis.se

Stamp-E

22 december 2015 09:26

hej.

nej du har samma ip till där du har ditt internet.

jag tror bara man kan få reda på stad.

ha de

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards