Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Stamp-E - 12 juni 2015 07:01

haha... vet inte varför referensen till den filmen... men whatever.... i write what i want... 


 i övrigt så springer vikten..... mm.. 138,8 kilo nu.... 2 kilo upp... haja att jag väger 51 kilo mer nu

än innan jag gjorde min bukplastik... rätt sick och intressant..... egentligen så är det inte vikten som är intressant utan fenomenet.... jag har en ofantlig förmåga att lägga på mig vikt på kort tid..... alltså helt galen förmåga... 

det är typ min superförmåga.... jag borde kontakta Marvel och säga att hey, jag är super-vikt-ökaren, ge mig

en fucking serie fan.... nä .... eller jo... eller whatever.... 


det är som sagt inte vikten som är mitt bekymmer... det är det okontrollerade ätandet.... det skapar

en oro som skapar ett lugn som skapar ett oro... klassiskt missbrukarfenomen.... men jag äter liksom 

inte hela dagen.... utan det är mest mellan 18-01.... och träna har jag inte gjort på 2-3 veckor.... 

obs, inte gnäll, endast konstaterande... .jag försöker nämligen hitta den röda tråden..... 

jag trodde jag visste... men jag visste inte... eller.. så vet jag... men jag släppte in Demonen.... 

Demonen som har jagat mig sedan födseln.... som har lyckats fånga mig på så många sätt..

men där jag gång på gång har hittat honom och stängt ute honom.... 

nu letar jag efter dörren igen... så jag kan sparka ut det jävla aset..... 


tjingeling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards