Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under juli 2016

Av Stamp-E - 13 juli 2016 00:06

har precis sett Cell



alltså ffs kom igen... iden var säkert fantastisk... boken är säkert fantastisk... men hey... 


mr stephen... allting går inte att göra film på... ni fuckade helt upp Drömfångare med att försöka göra den här sortens bok till film... varför ge er på det igen???? det går inte... det går bara inte... istället blev det något jävla mög-trams-skit för att man ska ge den dö-sten-dumma tv-publiken en chans att försöka se hur fantastiska filmerna är i huvudet när MAN LÄSER BÖCKER!!!! but no.... vissa böcker kan man göra film på... men inte alla.. och här är ett sånt typiskt exempel... eftersom jag vet hur fantastisk stephen king är så kan jag säga utan att ha läst boken att den är fantastisk.. och skådisarna i filmen är fantastiska... så det skulle kunna ha blivit en fantastisk film... om den gått att filmatisera.. vilket det inte alltid gör... nä fy... det är rätt otroligt att trots dessa skådisarna så har den fått sjuuukt dåligt på imdb.. utan dom tror jag inte ens den kommit över 2... haj

Av Stamp-E - 12 juli 2016 21:03

Av Stamp-E - 9 juli 2016 09:44

hehe.. och det rullar på sjukt bra... vi har börjat fiska efter en 4e anställd.... 

ny stor fin lokal... ja jag sitter och har koll på barnen just nu så kan inte lovorda oss själv för mycket... 


men det viktigaste är känslan... känslan över lycka över att slippa någon som säger till mig

vad jag ska göra... eller det har aldrig varit ett problem.. snarare när cheferna är inkompetenta.. 

så som de är i kommun och landsting... den icke-vinst-drivande organisationen som är underbemannade

och som ska slakta sina anställda... 


rent timmässigt så är min lön sämre idag... o andra sidan så jobbar jag 24/7 hehe.... 


nä jag måste kolla barnen... men vårt mål blev uppfyllt... ;)


tjingeling o trevlig helg... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards