Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 26 juli 2017

Me and my toidoll

Av Stamp-E - 26 juli 2017 19:35

 
 
Ingen bild

Ingela

26 juli 2017 23:44

Sista fotot 😂😵

Stamp-E

27 juli 2017 08:15

jaja det är en toggy (doggy fast med sköldpadda hahahahahahahaha)

 
Ana

Ana

7 augusti 2017 21:39

Looking like a boss :)
Whats up chulo?
Long time no seen
Allt bra med mig,haha hagtven lång blogg paus :p

http://Minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

7 augusti 2017 21:41

Hehe ÄNTLIGEN dyker du upp! Jo tack bara bra. Själv? Var har du varit?

 
Ana

Ana

7 augusti 2017 22:02

Tappade bort mobilen och glömde koderna. Vatt å hälsat på i snee land men tog mig ur den och är tillbaks i disney land,haha jag you knoe broe
Saknat våra blogg samtal :(
Hur har du haft det?
Du ser smal ut :)
Fler barn?
Bra me famimjen?
Inga fb insta eller snap?
Tusen frågor haha :p

http://Minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

7 augusti 2017 22:07

Amen ffs girl haha

Jaja samma här dansade upp från 87 till 156 pannor utan att hänga med...

Det är helt ok. Jubbar po med firman o så.

Själv? Jubb? Träningen? Gubben?

Haha jag säger inget, har en hemlig mission o vill inte jinxa nåt just in case...

Jaja bra med familjen, alla pågarna växer.. nä tyvärr så ville inte gud ännu en gång :(
Nu har vi nog lagt ner det men man vet aldrig haha

Haha inget av det, bara bloggen o twitter :)

Lugnt, roligt att du dykt upp igen fan :)

 
Ana

Ana

7 augusti 2017 22:33

Åh härligt att ni har det fint

Åh hemlig mission.....spännande :)

Man vet jo aldrig vad världen väntar oss men förhoppningsvist massa kulighetet!
All bra med mig och Papichulo lika kära som alltid.....hihi
Men vi har haft ett missfall och ja du vet att det är min högta önskan med en liten men man kan inte vara picky
Har jo världens bästa maken/vän vod min sida och det är fantastiskt bara det så jag ska inye klaga

http://Minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

7 augusti 2017 22:37

jaja man har det så bra som man gör det vettu :)

jaja det är spännande, jag ska droppa när jag nått mitt första mål, och skulle jag inte göra det, så har jag ju inte sagt något heller hehe...

gött, det är viktigt med löööv vettu, håll i din gubbe :)

usch mmmm we know the feeling, har varit igenom ett gäng såna, brutalt som fan, sen vi ska inte klaga, gud har varit god 3 gånger, men det gör lika ont ändå, kan bara beklaga... o andra sidan, då kan ni bli gravida, och då kan ni få barn oxå, så det är bara att köra po så ska ni se att det kommer en liten rackare...

take care

 
Ana

Ana

7 augusti 2017 22:48

Haha fan nu kommer jag att vara nyfiken men jag får la respektera mysteriet å inte fråga mer :p

Beklagar för eta förluste oxå
Endas tiden kan utvisa vad som kommer att hända och ske. Tyvärr så är jag väldigt känslig och blev förkrossad men nu är det nya tider och vi kör på våra sommar äventyr som vanligt

Jag är tbax och blogga lite ska försöka få det att flyta på....hehe

Kramiz på dig broe och din underbara familj håll hårt i de :)

http://Minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

7 augusti 2017 22:50

jaja men det är inget speciellt så, det är den vanliga kampen, men orkar inte rabbla siffror etc och sånt shit, så jag tänker jag testar en ny grej nu och funkar det så funkar det...

tack, jaja, det är dö skumt...

ja precis, men det gäller att inte ge upp hur hemskt det än är... om man nu verkligen vill..

o andra sidan, man kan adoptera etc, om man nu verkligen vill ha barn, eller vara stödfamilj, ja whatever, livet är ändå livet även om man inte har barn...

ja hoppas det, se till att ha bloggen rullande nu aide mamacita

kram på dig med, japp, ska hålla i dom så gott det går :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Av Stamp-E - Lördag 13 april 20:55

    Fick tipset av syrran samtidigt som jag såg en trailer för den så vi gav den en chans trots ganska låga betyg. Den börjar inte speciellt bra, första halvan är ganska skrattretande och ger en riktigt b-films-känsla, ultra-budget, fördummand...

Av Stamp-E - Söndag 7 april 22:51

Av Stamp-E - Fredag 5 april 22:46

    Den var riiiktigt fet. Jag ville se den då den nyaste har haft premiär och oh boy denna var riktigt bra. Cool tanke bakom, bra story, bra skådisinsatser, mycket roliga tillbakablickar till första filmen. ja bara en bra rulle helt enkelt ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards