Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 oktober 2018

Av Stamp-E - 5 oktober 2018 22:28

     



alltså.. det är svårt att ge ett objektivt betyg... men filmen gav dig en sån där obehaglig känsla i magen hela hela tiden, från början till slut, och även om det är en obehaglig känsla, så är det något som regissören skapat, så det är ju positivt för betyget.. men problemet är att jag känner igen mig själv i så mycket i denna filmen, vilket gör att det blir en konstig känsla.. men för en "vanlig" person utan min bakgrund, så förstår jag varför den fått så otroligt höga betyg och blivit så rosad av rescencenter (eller hur f-n det nu stavas) för det är ju en verklighetsskildring och de brukar få höga betyg.. men ni bör absolut se den om ni gillar svensk film, och speciellt denna genren , life-style-drama typ-ish :)


trevlig helg

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards