Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under februari 2021

Av Stamp-E - 20 februari 2021 23:56


Ni som känner mig och har följt mig under åren vet att jag älskar dessa filmerna. Skulle gissa detta är den 7e i ordningen om jag inte har helt fel. De följde ett liknande tema i några filmer, sen ändrade de platsen var de fanns men fortfarande lika mysiga, men i denna så är hela grejen med filmerna helt ändrade. 


Jag säger inte att det var till det sämre, men det groteska och morbida från de tidigare filmerna, vissa specifika inslag hehe, det fanns bara med i vissa specifika situationer, ähhh, det blir svårt att förklara, om ni sett de tidigare och ser denna så kommer ni fatta direkt vad jag menar, men jag vill inte knasa filmen, hey, jag ser inte ens på trailers för att jag inte vill förstöra filmen innan jag ser den så då vill jag inte avslöja något.


Men det är en sevärd film, den har mycket spänning i sig och en hel del överraskningar och manuset håller från början till slut vilket inte är givet i denne genren. Håll till godo

Av Stamp-E - 20 februari 2021 21:24

                   

Av Stamp-E - 19 februari 2021 19:05

Av Stamp-E - 17 februari 2021 07:22

Av Stamp-E - 14 februari 2021 21:03

Jag gör ju rätt mycket Youtube...


Vill ni att jag lägger upp varje ny video här i bloggen? För just nu så väljer jag ju bara ut vissa... 


Make your voice heard :D

Av Stamp-E - 14 februari 2021 00:06

             


Av Stamp-E - 14 februari 2021 00:04


alltså... haha... mmm.... en film som det hände en del i men ändå inte hände någonting, en film som förmodligen hade en story men man fick själv gissa hela och tyvärr så slutar filmen utan någon förklaring alls... men alltså.. den var inte dålig.. för den var så kymig... ähh ni måste se den... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards