Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 20 maj 2024

Av Stamp-E - Måndag 20 maj 23:22


Alltså... hade inte batteriet i min mobil varit dött så hade jag skrivit till tipsaren (jag nämner inga namn för det finns risk för repressalier haha) och frågat vad hen hade tagit när hen såg denna filmen då hen tipsade om den)


Detta var något av det värsta möget vi någonsin sett (och tro mig, vi har sett mycket mög). 


En hel film om exakt och absolut ingenting, inte ett enda jefla skit, det enda enda enda som var något litet litet eller skulle kunna vara något litet räligt var en enda skugga som passerar snabbt förbi och välter en nalle 45 minuter in i filmen och sen i slutsekunden så två bleka skuggor som inte egentligen var någonting och som inte gjorde någonting. 


Däremot hennes känsla av SKAFFA ALDRIG BARN (ni kommer haja om ni råkar se möget) hahaha hade man kraftig igenkänning på. 


Nä sorry, verkligen, vi försökte hålla oss på tå och bli rädda för någonting i hela filmen men inte ens där det fanns möjlighet att verkligen slänga in en jumpscare hade de gjort det.


Av Stamp-E - Måndag 20 maj 06:58

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards