Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

mitt projekt.. det tuffar på.... HEY.. F U (F)JANTE-LAGEN.... DET GÅR BRA FAN JU....

Av Stamp-E - 11 februari 2011 08:49

idag stod vågen på 159.2 kilo... ner 2.4 kilo denna veckan... sammanlagt sen 1a januari 14-16 kilo.. kan väl säga 15 kg för enkelhetens skull....


DET ÄR JU FÖR FAN SVINBRA Stamp-E!!!!!!...


hehe... känns roligt som fan... fast än jag knappt sovit något i natt så känns det som hela livet leker... svin-kul att se resultat denna vecka oxå, och bra resultat dessutom.. o andra sidan har jag skött mig.... är dålig på att dricka vatten, och äter kanske inte så många måltider som jag ska, men jag sköter ändå mig i det stora hela.... o då åt jag ändå 300 gram cheezeballs, 100 gram marabou choklad plus en stor påse lösgodis i lördags.. hehe... ja va fan..är det lördag så är det.. haha... jo .. fan.. detta var roligt... ser med spänning på framtiden... nu är nästa mil-stolpe att gå under 150 pannor.. men fan.. under 160... känns skit-roligt... o jag gör detta helt själv... inga läkare... ingen operation.. det är fucking jag.... svin-kul... o har ändå mina middagar plus lördagar kvar.. just nu.... har ju dock sparat mitt trumfkort träningen .... ska väl komma igång med den snart dock... yes yes...


nu ska jag in på procapita-utbildning... ha en trevlig helg... det ska jag försöka ha.. tjoflöjt o big hugs från mig...

 
 
Camilla

Camilla

11 februari 2011 16:05

Men du 15 kg!!! fy fan vad duktigt och sedan i Januari! Crazy Banana! =)
Använder typ aldrig msn men vi får kommentera och peppa varann på bloggarna om inte annat! =)

http://frokencarlsson.bloggplatsen.se

Stamp-E

11 februari 2011 16:09

hehe... tack tack.. ja va fan.. dags att göra någon nytt o roligt.. jag gillar såna projekt... plus att jag blir ju av med mitt långa hår om jag når mitt mål hehe... annars lär jag aldrig klippa mig haha..

 
Kerstin

Kerstin

12 februari 2011 17:47

Alltså jag är mållös!

Så j-a bra, så många kilo på så kort tid. Det är fantastiskt bra jobbat och du har delmål vilket är skitbra.
Visst känns livet lättare ju mer man gå ner, både bokstavligt och bildligt.

Kramar

Älskar Kapten Röd men hade aldrig sett hans ansikte, tack för det!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

14 februari 2011 09:28

tack tack.... tja, inte alltid lättare... lite drygt ibland o inte bara kunna trycka alla måltider i huvudet dygnet runt plus allt gott.. men men... i längden så blir det bättre....

kram kram

 
Ingen bild

Mamma

13 februari 2011 11:58

Så duktig Du är! Jätteroligt! Det gäller framför allt hälsan men utseendet påverkas rejält också. Det får bli fotbollsmatcher till sommaren med Elliott - mycket bra för både figur och kondition!

Stamp-E

14 februari 2011 09:27

hehe.. vi får väl se, vi får väl se...

 
Ingela

Ingela

14 februari 2011 08:21

Du är enastående! När jag vägde mig i morse blev jag inte glad... men då tänkte jag att kan du så kan jag för du har alltid varit avigt inställd till bantning men nu är du konverterad och en inspirationskälla! Ett stort GRATTIS, mannen, om man nu kan säga så till sin lillebror! =D
Och vad är procapita-utbildning?

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

14 februari 2011 09:27

hehe... hemligheten är att inte kalla det för bantning.. det är ett så negativt laddat ord... jag älskar mitt "projekt" hehe...

tack ska du ha...

procapita är vårt dokumentationssystem....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards