Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2012

Av Stamp-E - 24 september 2012 20:55

Av Stamp-E - 24 september 2012 20:55

Av Stamp-E - 24 september 2012 12:28

vi har ju bestämt oss för att vi ska gifta oss... .

och har diskuterat det fram och tillbaka... alltså rent praktiskt.. inte om... det är vi överens om hehe... 


vi ville ju egentligen köra en kombo dop/bröllop.... 

men planering dop kontra bröllop.,.. wow... det är som att fylla 43 eller femti.... hehe.. åtminstone i vår familj... 


så nu har k börjat få in mig på tankarna att det kanske skulle vara enklast att köra dopet som vanligt i körkan... 

men att gifta oss borgerligt... 


visst, kanske inte världens roligaste bröllop, men som vi är överens om, vårt huvudmål med att gifta oss är inte att ge alla andra en trevlig kväll, utan det är för att vi vill vara gifta med varandra.... 


vi får se.... 


känner lite som att jag inte vill blåsa familj och släkt på ett bröllop..... 


samtidigt vill jag inte total-krascha budgeten för att vi ska ha ett bröllop för andra människor... 


ja ni förstår att det blir lite förvirrande i skallen..... 


jaja.. jag har dragit hem papprena för hindersprövning så skickar vi in dem och tänker under tiden.... 


men dop blir det i körkan i alla fall :D

Av Stamp-E - 24 september 2012 12:18

såg Levande Begravd igår... 



ja faktiskt till och med på tv haha..... i know i know... även om reklamen suger balle så funkade det bra med tv 4s långa paus med reklam och nyheter så hann jag rasta hundarna o slippa göra det efter 23-tiden.... 


men åter till filmen... en riktigt skön och spännande rulle... kanske lite lite för lite runt själva grejen med offrena, men ändå en bra rulle... mycket spänning... det har gjorts mycket skit kring beck, så det kändes bra att de avslutade serien med alla rullarna med en riktigt bra film.... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards