Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2012

Av Stamp-E - 8 september 2012 07:33

Synd om mig :(

Av Stamp-E - 7 september 2012 18:11

svinbull... verkligen tråkigt.. 


hatar den jävla rösten i huvudet som säger att jag är dålig för att jag inte går o tränar... 


den skiter i att min näsborre står som en kran med snor.... 

att jag är matt i kroppen.... 


men det är drygt.... för jag vill verkligen träna.... 

jag hoppar inte av träningen för att jag inte pallar träna.... 


fan... lol.. nu fick jag second thoughts again.... 


nej jag ska inte träna... jag behöver vila... visst, jag hade kanske kunnat ta mig igenom ett pass.... 

men hur hade det blivit imorgon..... kanske ännu sämre..... 

kanske jag inte kan träna på hela nästa vecka i så fall.... 

vågar jag chansa?


nej, jag gör faktiskt inte det idag..... jag gör inte det... 


ni kan kanske tycka att detta är lite löjligt... att vadådå, det är ju bara att stanna hemma om du är sjuk, no biggie liksom.... 


men jo det är det, för mig.... jag är väldigt svart o vit i mitt tänkande.... jag tror på att köra grejer fullt ut... livräddd för att falla tillbaka i gamla mönster.... 


men jag skippar inte träningen för att jag inte pallar träna, jag skippar den för att jag tänker på mig själv, min kropp och min hälsa, och för att jag är livrädd för att hamna på sjukan igen..... 


det är SÅ jag måste tänka!!!!


trevlig helg.... 

Av Stamp-E - 7 september 2012 08:06

vikt +-0 ... blev faktiskt glad för det för jag trodde jag skulle gå upp lite eftersom jag droppade en del förra veckan plus att jag har gått o blivit dödssjuk (förkyld, alla män nickar igenkännande).... 


Tyvärr så kommer jag nog inte att kunna träna ikväll eftersom det är en jevla influensa.. tung i huvet, ont i kroppen, hungrig hela tiden, magen knorrar, rinner snor i mängd med två dagis-klasser, etc..... u know how it is... det ska ju inte vara så speciellt bra att träna när man är sjuk.. men jag får se... nä skämt åsido, är jag helt färdig ikväll så måste jag hoppa träningen, är livrädd för att det ska sätta sig på hjärtat o sånt shit.... 


K var med O på BVC igår.. allt går jättebra... han väger nu 3960 gram och det är super enligt dom, dom är förvånade att han först inte gick ner mer än han gjorde (typ bara ett hekto) så det känns bra.. K fick även ställt massa frågor som hon oroat sig för, bland annat för att han skakar en del då o då, men det är fullständigt normalt, det är för att han legat så trångt i magen så det är inget att oroa sig för... 


I natt var det än en gång för våra besökare att göra sig hörda... vaknade av en jävla smäll vid 3-4 nån gång... då hade "något/någon" dragit ner vår andra stora spegel, på exakt samma sätt som det gjordes den 29e september förra året, på dagen 10 år efter min pappa gick bort, och jag hade helt glömt bort den dagen, så jag misstänker vem det var som påminde mig... anyway, denna spegeln gick inte sönder, men föll ur/från väggen på samma mystiska sätt.. kanske en för-påminnelse haha... ja pappa, jag ska skriva ner nu direkt att jag ska tänka på dig :)


Blev uppringd igår från det stället i hiv-borg som jag var på intervju på för 5 veckor sedan exakt.... visste redan att jag inte fått det eftersom annars dröjer de aldrig så länge.... typ aldrig i alla fall haha... men jag är ändå glad för då slapp jag tjafsa om lön och ev. vara tvungen att tacka nej, det är ändå en jevla lång bit att pendla varje dag.... 


jupp jupp.. nej nu får jag snörvla vidare och försöka jobba... 


jävla tur det är fredag... 


TREVLIG HELG!!!!!!!!!!!

Av Stamp-E - 5 september 2012 22:33

Splinter.... 



rätt cool och ganska underhållande.... en sorts varelse av något slag för saker med andra levande varelser, människor som djur.... kan inte riktigt avslöja för mycket, men den är rätt sick på ett underhållande sätt, och faktiskt ganska bra skådespelarinsatser.... o andra sidan har den faktiskt fått 6,2 på imdb, och det är väldigt högt när det är en skräckis.... dock har dom vävt in den i kategorien drama-skräck-thriller, så den är väl lite svårdefinierad haha.... 

Av Stamp-E - 5 september 2012 15:38

Av Stamp-E - 2 september 2012 17:23

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards