Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

mitt projekt (känner mig helt jävla knäckt o fattar ingenting)

Av Stamp-E - 5 oktober 2012 07:17

jag ska iväg till företagsläkaren idag som ska skriva en remiss till sjukvården ang. de hudoperationer jag hoppas få hjälp med..... 


kände igår inför invägningen idag att veckan har gått bra som vanligt, och att det kändes bra i kroppen.... o eftersom jag låg ett snäpp nedanför den magiska kvalgränsen på bmi 27 så kände jag att även om kroppen jävlas o står still i vikt eller till och med slänger på med ett gäng hekton, så är det lugnt, för jag har tagit mig bra neråt........ 


så jag ställer mig på vågen i morse... o går av... o ställer mig igen.. o går av... o ställer mig igen.... jag går på toa... ställer mig igen... jo jävlar.... 


jag väger 93,6 kilo... JAG HAR ALLTSÅ GÅTT UPP 2,1 KILO DENNA VECKAN!!!! HUR ÄR DET FUCKING JÄVLA KUK-MÖJLIGT HORHELVETESFITTJÄVLAPISSRÖVHÅLSBÖGERIFANSKAPSLUDER
........ 


sorry för mina hårda ord.... blev så lack o sne o ledsen o förtvivlad o whatever.... .


o även om jag vet att det är totalt omöjligt att jag kan ha gått upp det utan att ha ätit massa skit o skött min träning, så är det så fucking jävla helvetes typiskt att det är just idag.... varför just idag liksom.... men jag förstår inte studset alls... inte så mycket.... jag förstår det inte alls...... 


så jag har inte skrivit in det i mina vecko-listor..... jag har skrivit det på en postit bredvid... o sen får jag diskutera saken med min företagsläkare i eftermiddag..... 


för jag vill inte fucka det med sjukvården för att jag plötligt ligger över bmi 27..... när jag nästa vecka, helt fucking säkert, ligger på bmi 27 igen..... 


jaja.. jag håller er underrättade... 


puuuh.. nu känns det lite bättre... 

 
 
jonnie

jonnie

5 oktober 2012 07:55

haha nje den stod perfekt för att bli fotograferad haha, annars vågar ja inte ha den där :)

http://www.alwaysfabulous.se

Stamp-E

5 oktober 2012 07:57

hehe du ska bara provocera oss ängsliga människor haha :D

 
ana

ana

5 oktober 2012 09:08

chilla och tagga ner mannen 2 kg kommer inte att kosta dig operationen och dessutom är det säkert vätska,du måste försöka ta det lugt för stress gör bara att upptaget går fortare eftersom kortisolen ökar och det gör att du blir hungrigare speciellt på socker och fett och det blir då lättare att gå upp i vikt så ta det det lugnt och unvik salt i den mån du kan den kommande veckan så e den vikten borta :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

5 oktober 2012 09:32

4 real??? för det är sinnessjukt på jobbet just nu och har varit ett tag.... afan, går man upp av stress??? jesus amalia....

jag ska försöka lyssna på dina råd...

tack så mycket..

trevlig helg.

 
Ingen bild

mamma

5 oktober 2012 17:19

P:s vanliga otur! Det fixar sig ändå!

Stamp-E

5 oktober 2012 19:03

Mmm jaja klart det gör... men ändå så jefla stööörigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards