Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Stamp-E - 21 oktober 2012 03:07

Har precis varit ute med hundarna efter att ha sett Shutter...



alltså motherfucker... haha.. jag har vänt och vridit mig och slängt mig runt och tittat mig över axeln haha.... 

filmen är en riktig mind-fuckare..... Thailändsk, det ska tydligen finnas någon amerikansk kopia, vet ej säkert, men detta är originalet what so ever.... o den är riktigt bra.... underbara skådisar, härlig scenografi, riktigt bra film-musik och effekter (så som det krävs för att en skräckis/thriller/rysare ska bli riktigt riktigt bra)..... den håller spänningen i sig från första till sista sekunden, tappar inte fokus en enda sekund, har intressanta och spännande twistar gång på gång så att du som tittare aldrig upplever att "aha, nu kommer det och det och nu händer det och det" EXPECT THE UNEXPECTED so to speak...... mmm.. haha... blir nog några paranoida dagar och nätter framöver haha..... 

Av Stamp-E - 21 oktober 2012 00:41

Vi har precis sett Orphan....



alltså shit manhattan... såååå jävla fet... riktigt jävla fet... fan hela soffan, 6 vuxna, satt o bara hejade o nejade o oooade o ja ni vet alla såna ljud man helt automatiskt släpper ur sig när något är riktigt riktigt spännande... typ akta dig, och skynda dig, och kom igen nu för helvete haha..... 


super-manus, grymma skådisar, ja allt var bara så jävla på topp... super-rekommenderas!!!

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards