Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

FAAAAAAN att det inte är lördag... :(

Av Stamp-E - 11 februari 2013 17:06

Fick fnatt o sug efter litta amerikanska grajor i torsdags kväll... 


gick in o gjorde en beställning på kvällen på http://www.usagodis.se/


det enda som tyvärr jag inte fick hem var M&M Crispy, men annars kom allt... o snabbt gick det... beställde och betalade sent i torsdags kväll, och hämtade ut det nu måndag eftermiddag.... gött....


tog lite av allt möjligt.... eftersom vi i malmö har en amerikansk butik och en brittisk butik så har jag bra koll på vad som finns i deras sortiment här, och vad jag kunde dra mig till minnes så har de inte något av detta jag beställt.... dyrt som sören var det... men va fan... hehe... det ska va gött o leva hehe..


hur puligt kan liksom detta inte vara... Bacon-popcorn..


 


sen köpte jag faktiskt "nyttiga" snacks oxå... 90 grams chipspåsar med endast cirka 100 kcal i.... två olika sorter...


   


o något annat kalorisnålt snack


 


men det som jag först fastnade på....  var detta jordnötssmöret... alltså geez... spana in... banan... plus massa annat gott... mmmm mmm mmmmm


 


men nu ropar frugan att middagen är klar, så jag bara dumpar upp resten av bilderna.. . undrar ni något så bara fråga... saaar vi


                                 



 
 
Ingen bild

Puckik

11 februari 2013 18:14

Hehe Hallo kompis bjuda :) LoL LoL LoL

Stamp-E

11 februari 2013 18:37

kamma sig :S

 
Ingen bild

Kingen

11 februari 2013 20:17

Hehe ma gotte grisen :-)

Stamp-E

11 februari 2013 20:59

mmmmm om jag är.... haha... jag vågar nog inte berätta vad shittet kostade haha....

 
Tant A

Tant A

12 februari 2013 09:23

Åh helv.... vilken orgie av godsaker!!! Popcorna har vi här, resten har jag aldrig smakat. Jordnötssmöret... jag skulle offra halva lillfingret för den burken och en sked!! :-D

http://everydaygodess.bloggplatsen.se

Stamp-E

12 februari 2013 09:38

hehe mmmmm jag kan knappt vänta till lördag...

ja du ska se videona på snubben som käkar dessa olika sorters jordnötssmör mohahahaha.... LÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG!!! :D

 
Ingen bild

Jan

12 februari 2013 10:25

Inte lite grejer...
Blev mest sugen på bacon-pop och M&M crisp låter kraftigt intressant för en M&M - sucker som jag!
Fastnade för ett choklad i New York, (så där ja, fick jag med det också), som hette Babe Ruth el nåt liknande, finns på Gray's. Har du testat det?

Stamp-E

12 februari 2013 10:41

hehe nepp eller hur.... ja jag är sugen på allt... ja tyvärr var ju m&m-crispyna slut, det stod fel på hemsidan, så de pengarna fick jag tillbaka, men resten yummi...

babe ruth finns i butiken här i malmö som ligger på gustav, har smakat det, gottigott, kan ibland hittas i usa-hyllan i välsorterade matbutiker.

babe ruth är ju även det som är "chunks" favorit i goonies... remember hehe...

 
Ingela

Ingela

12 februari 2013 11:05

Du är galen!!! hahaha, härligt med någon som är värre än jag, hahaha

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

12 februari 2013 11:39

hehe japp, crazy is my middle name... :D

klart jag är värst, jag är alltid värst MOHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAA

 
Kerstin

Kerstin

12 februari 2013 13:44

Shit vad du handlat! Mumsigt värre. Och vilken snabb leverans.

Ja, när folk är sugna så ska det gå undan haha =)

Ja, peanutbuttern hade suttit gott och alla lala

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 februari 2013 13:53

hehe mmmm gotteligott.. ja o det var ändå med schenker... fritt porto över 300 spänn.. vilket jag klapp lätt haha.....

det ska smaka på lördag.... o chipsarna ska jag spara till efter operationen när man kanske behöver något tröstande någon kväll... lite kalorier ju...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards