Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

jävlar rent ut sagt vilket pass idag...

Av Stamp-E - 3 juni 2013 20:18

hade coach puckik med mig... 


jävlar vilket pass haha.... 


efter att ha bränt runt 1300 kcal och kom hem, så drog jag direkt till coop för att hämta några paket.... så jag sprang igen direkt fram och tillbaka... 


fint pass det blev... 1715 brända kalorier hehe.... 


men det kan behövas... för frugan (ja det är hennes fel, hon lurade mig hehe) har lurat i mig att jag ska käka ben o jerrys.... jupp.. inte mitt fel... det är sååå synd om mig som MÅSTE äta en hel ben o jerry nu... :D


tjingeling


dagens chart


 

 
 
Stamp-E

Stamp-E

4 juni 2013 08:36

hey Stamp-E, genom att jag bara klickar på din bild, så blir den mycket större, och då kan jag ju se siffror och grafer mycket bättre... bra..

mvh Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Stamp-E

4 juni 2013 08:36

coolt Stamp-E, nu kan jag se att du inte ljuger ju haha..

mvh Stamp-E

p.s den där coachen verkar ju grym som fan.. kan man hyra honom?

 
ana

ana

4 juni 2013 09:28

Bra jobbat! :)
Ser att du är back on track big times, good man real good
Är träningshungern större?

later dude

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

4 juni 2013 09:33

tack tack...

ja fan, jag känner när jag är ute och springer att jag bara vill längre och längre och längre, och att min kondis är madderfakking superform... skumt när jag haft så långt uppehåll, men skönt som fan, och sick skönt att springa ute, har ju aldrig gjort det för....

samma :)

 
Ingen bild

Puckik

4 juni 2013 14:49

Jaja jag är världens i särklass bästa coach

Stamp-E

4 juni 2013 16:27

hehe det ska du få bevisa imorgon när du ska göra upp rundan hehe

 
Ingen bild

schumme

4 juni 2013 16:23

Där e väl en 1200-1500 kalorier i en ben o jerry så plus minus noll då ;)

Stamp-E

4 juni 2013 16:26

hehe typ.. men sen blev det ju choklad, godis, chips, jordnötsbågar, annat snacks, etc etc... jag är som en jävla pandoras ask... matmissbrukare ut i fingerspetsarna... ge fan i att öppna låddan...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards