Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

precis köpt biljett till årets match i fiendeland...

Av Stamp-E - 5 september 2013 17:34

 

 
 
Ingen bild

omahaninja

10 september 2013 11:41

Sepena var det ja... LOL
Ska bli kul o krossa CEPENA ifrån Malmö. :) :) :)

Stamp-E

10 september 2013 11:52

haha först i tabellen, vi säger först i tabellen, först i tabeeeeeleeeeeen, vi säger först i tabellen.....

sepe är värre än cepe ;) :D

annars min vän? allt bra med dig och familjen?

 
Ingen bild

Omahaninja

17 september 2013 13:11

Vi släppte upp er för att slippa stressen nu i slutet av säsongen, planen har hela tiden varit att ta tillbaka ledningen när ni kommer till Helsingborg = Dubbel förnedring. :)

Annars är det hur stabilt som helst. Tiden går fort med käring o 4 kidz. Det finns att göra så att säga... :)
Men jag trivs förbannat oförskämt bra här uppe i Stockholm. Trodde jag fan inte.

Hälsa tanten med ett grattis!

Stamp-E

17 september 2013 15:21

hehe det låter som en diabolisk plan, me like... tyvärr så går den inte i lås.... vi gjorde samma sak igår, vi förlorade med vilje hemma mot djurgården för att ge er en smak och tro på att ni verkligen skulle kunna lyckas med något... givetvis så är det ju bara en illusion för er hehe...

ja det ska bli ett sjukt fett derby nästa onsdag, du borde ta dig ner o se matchen...

hehe mmm känner igen det där, även om vi just nu "bara" har två men vi kämpar på med nästa, ett i taget.... har även dragit igång ett eget företag med en barndomsvän plus jag har min träning och jobbar heltid så det är fullt upp haha....

nä det kan man fan inte tro att en skåning skulle göra, trivas i fjollträsk... :D

det ska jag göra :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards