Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

JAG VANN :D

Av Stamp-E - 11 september 2013 16:21

FAN VA ROLIGT... 


för ett tag sedan så blogg-luffade jag så där som jag gör ibland, man följer länkar och klickar runt lite och läser här och där, och trillade över en tävling där man kunde vinna ett set av iWhite (ni kan läsa om produkten genom länken jag kommer publicera)


anyway, det var hos Vitt eller svart http://vittellersvart.blogspot.se


och idag så från ingenstans så trillade det in ett meddelande från den bedårande Anna som driver bloggen att minsann hade jag blivit en av de lyckliga vinnarna... 


svinball... specielllt nu när jag inte rökt på över 8 månader, så mina tänder kommer inte missfärgas längre av det äckliga jävla giftet nikotin.... 


så jag får väl köra ett före och efter test hehe.... 


här är vinnar-inlägget tjooohoooooo


http://vittellersvart.blogspot.se/2013/09/grattis-till-fem-vinnare.html

 
 
Kerstin

Kerstin

12 september 2013 00:13

Grattis till vinsten!! =D

Och njut av föräldraledigheten! Tiden går alldeles för snabbt!!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 september 2013 00:34

tack, det ska bli kul att testa..

mmm tack för det med, ja det gör det verkligen... :(

 
Ingela

Ingela

12 september 2013 11:17

Grattis!! =)

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

12 september 2013 11:38

tackar, ska bli kul o testa :)

 
Ingen bild

Jan

12 september 2013 13:00

Grattis!
Skall ni på Annies kalas på söndag? I så fall kanske du kan ta med en surfplatta, den stora, så jag kan få kika på den... Ja, du kan ju ta med fler prylar och ha ett eget litet showcase för släkten, he he...
Hur går affärerna förresten?

Stamp-E

12 september 2013 13:20

tack tack :)

nope, vi ska inte dit, så vi får bestämma något annat tillfälle.

Affärerna rullar på, vi knyter mer och mer kontakter med fler och fler säljare och sajter. Vi har sålt mellan 70-80 produkter på 2-3 veckor så det är en bra start, givetvis med blandad vinst, men känns skönt att det rullar direkt.

 
Jan

Jan

12 september 2013 13:58

Ok, vi tittar upp nån dag...
Kul att det går bra, lycka till i fortsättningen!

http://ordskalv.blogg.se

Stamp-E

12 september 2013 14:58

jupp inga problem, bara ni säger till i förväg, eftersom jag har ju allting i lokalen/kontoret/lagret, jag har inte det hemma, men jag säljer hemifrån, för vi vill inte ha folk springade där.

tack tack, ja jo, men ska man leva på det, så måste vi komma upp i 100000 i vinst i månaden, så vi får nog vänta 1-2 år innan vi kan göra det på heltid.

 
Anna - Vitt eller svart

Anna - Vitt eller svart

13 september 2013 23:28

Bedårande minsann, härligt! :D

Du kommer helt klart blända dina nära med ditt vita rökfria leende, grattis igen!

//Anna

http://vittellersvart.blogspot.se

Stamp-E

13 september 2013 23:49

hehe tack tack, jag hoppas det...

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards