Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

haha har precis sett en jevligt tung o rolig komedi-action-drama (vete fan egentligen kategorin)

Av Stamp-E - 13 september 2013 23:44

Due Date



haha.. ja den var jävligt ball... än en gång lyckats se en film på tv.... 


MEN ÄRLIGT TALAT I HELVETET JÄVLA FUCKING JÄVLA TV 4 JÄVLA IDIOT-SEPEN!!!!!!!!!!!! HUR HUR HHUR HUUUUR orkar någon titta på en film på den jävla kanalen? alltså reklamen.. DENNA JÄVLA REKLAM! och sen TVÅ svinlånga pauser, en för massa jävla reklam plus nyheter, och sen en lång jävla paus för det där jävla sepet vad han nu heter från såpavärlden som bara har såå jävla fattiga b-roller och vars far oxå är kändis, han har plötsligt någon jävla dragning för europalottteriet mitt i en jävla film..... va fan heter nu idioten.. hmmmm.... skit i han... 


åter till filmen.. ja den var soft.. tung... rolig.. intressant.... 


jupp jupp... snart fredag slut.... och 25 riskakor, 1,5 liter cola, två bananer, massa smör och en härligt stor burk med majs slank ner under filmen hehe... mmmmm.. fredagsmys special hehe... 

 
 
Jonnie

Jonnie

14 september 2013 09:08

haha ja de låter otroligt, men de skall stämma, det är för att de har överskott på olja stod de i aftonbladet haha

http://www.Alwaysfabulous.se

Stamp-E

14 september 2013 10:09

ok ok.. mycket märkligt ändå... det måste ju ge mer att exportera än att sälja för 7 öre litern...

 
Kerstin

Kerstin

15 september 2013 00:00

Anton Körberg =) Tommy Körbergs son

Ja, den filmen är underbar. Jag bara älskar Zach Galifinakis =D

Och du Miley Cyrus... Varför måste hon vara så lättklädd, naken och åka på en boll?? Det ser bara löjligt ut. Låten är det inget fel på men videon är en av de värsta jag sett och mina barn håller med :)

Ha en fortsatt härlig helg! Skönt att vikten ser så bra ut, du kämpar på bra!

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

15 september 2013 00:43

mmm kom på det sen, fan som han säljer sig för att få vara på tv....

hehe ja den var soft som fan....

vadå varför måste hon? varför måste någon göra vad dom gör i en video? det är en konstnär, en artist.... det ser inte löjligt ut alls, dett är ju en vacker video som förklarar alla hennes känslor, hon är naken för att visa att hon är in på skinnet äkta, hon är den hon är...

tack detsamma.. tack

 
ana

ana

15 september 2013 11:58

Hatar reklam, har bojkottat tvn helt tacka fan för internet.
Jag tycker att filmen e asball :)

Ha en go söndag

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

15 september 2013 12:07

hehe mmm för det mesta samma här..

tack detsamma

 
Kerstin

Kerstin

21 september 2013 19:09

Och att hon slickar på hammaren är en metafor för vad?? Ja, alla gör ju sina videos som de vill men jag och mina barn skrattade skitmycket när vi såg videon =D

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

21 september 2013 22:52

jo men då uppskattade ni den i alla fall.. better to laugh then to hate

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards