Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2014

Av Stamp-E - 19 september 2014 10:37

Av Stamp-E - 19 september 2014 08:42

svensk mästare i tjockning här.... i sjuka ut... herregud vad jag sjukar i ätande när jag sjukar i ätande... .

ja denna veckan blev ju ännu värre än förra.... igår kväll vid 22.30, största menyn på mcdonalds plus paj och chili cheeze tops och mc flurry och dippa och hade inte donutsen varit slut så hade jag handlat det med... .sen hemma på natten vid halv ett så åt jag upp all tårta som var kvar sen katjas födelsedag plus kladdkaka plus ett helt paket mariekex.... och nu några timmar senare, till frukost, cirka 500 gram chilinötter och godis.... jag är så fucked.... 


MEN NU ÄR DET NOCK! (igen) haha... 


så denna gången blir det inte måndag, det blir söndag.... 


för att ändå hålla upp struktur, så vägde jag 114,2 kilo idag, upp 6 hekton, och upp över 7 kilo på två veckor.... 

nu ska det bli  spännande att se hur snabbt jag går ner igen... jag tänkte anta lite utmaningar och sånt från folk, så det ska bli kul..... 

jag är i alla fall stolt över att jag ändå tränat måndag och onsdag, och att jag ändå kört 1 timme i sträck per gång på löparbandet, och givetvis inte mys-gått, jag har KÖTTAT, minst 1100-1200 kcal per pass... svetten har sprutat, ni anar inte hur dyngsur jag är efter ett pass hahah....


jag vill ju bara ha min pseudo-gynekomasti-operation, och den är jag lovad så fort jag gått ner det jag närmade mig innan.... så jag kommer bara köra ren köttar-förbränning tills dess, operera mig, kurera mig, och sen jävlar i det är det Arnold på G....


trevlig helg

Av Stamp-E - 17 september 2014 08:44

fan jag är så fuckad när det kommer till äta.... 


denna veckan började bra, jag var taggad, jag tränade, men sen så spårade det.... först så blev jag "övertalad" till att äta langos till middag efter träningen, och sen "övertalad" till att äta en stor glass (och då snackar vi alltså halv lite häägendaaz a la 1200-1500 kcal)... "övertalad" haha... ja men va fan, jag är svag första dagen, så jag måste vara helt fri då från yttre påverkan.. sen är det lugnt igen... 


så detta har resulterat i att jag precis åt kanske 20 riskakor till frukost.. 


jaja.. det är lugnt på ett sätt.. .för på måndag så är jag po det igen, åter till rutinerna... 

det enda som är jobbigt att det tar så lååång tid att gå ner det som går så snabbt att gå upp... 


och jag vill ju så gärna ha min nästa operation så att jag kan styrketräna deluxe... jag har ju pausat i det nu, dels för att jag har lite ont i en armbåge men mest för att jag går ju knappt ner eftersom jag köttar så som jag gör så att jag växer istället.... 


jaja... fakk it... .idag fyller frugan år... så vi ska eda gott.... 


i värsta fall så får jag köra någon svält-diet, gå ner de kilona jag behöver för operationen, göra den och därefter styrketräna tills arnold blir blek i jämförelse.... 

Av Stamp-E - 17 september 2014 08:41

K blir idag 22 bast wooohooo 

Av Stamp-E - 16 september 2014 11:29

Av Stamp-E - 12 september 2014 08:33

vikt 113,6 (!)


Upp 7,1 kg(!!)


haha.. ja vad ska jag säga... 

jag har frossat typ dygnet runt i en vecka haha.... men det där kan nog inte stämma... 


ähh fuck it... jag festar två-tre dagar till... sen är det dags igen för disciplin... 


tjingeling och helg o så .... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards