Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under september 2014

Av Stamp-E - 2 september 2014 07:10

Av Stamp-E - 1 september 2014 23:24

alltså försäljningen bara peakade något helt otroligt.... alltså vi var glada för att vi slog rekordet 

i juli från juni med 7 tusen... alltså på fyndiq.... och så slog vi rekordet mellan juli och augusti 

med nästan 65000 bara på fyndiq.... 


MTK sålde för 319202 kronor i augusti månad.... det är en total höjning med 83 tusen sålt mer 

i augusti än i juli.... riktigt sick.... men vi jobbar för det oxå.. som galningar.... 


Tradera har ju kört kampanj i sommar oxå, 1 kr i osåld-avgift mot vanliga 10 kr, 

så vi har ju pumpat kopiösa mängder annonser.... men fyndiq är det som smäller högst,

och där är det bara att öka våra produkter... 


om en vecka lanseras Iphone 6 4,7" och vi har 1300 fodral till den, härdat glas, skärmskydd

så det ska bli gött att köra hårt på den.. .


sen kommer nya samsung galaxy och där är vi oxå med... 


ja förutom allt annat nytt kuligt vi har tagit in... 


japp.... nu har jag bestämt mig för, att om vi uppnått samma försäljning denna månaden som förra

när vi passerar den 15e, ja alltså givetvis samma halva haha.... så kommer jag lämna in för tjänstledighet

from 1a januari..... 


japp japp tjinge

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards