Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Stamp-E - 1 december 2014 20:21

Av Stamp-E - 1 december 2014 11:24

jo... jag är ju förkyld... ja ja ni män vet... jag kallar det ebola-aids-cancer-förkylning, grymt dödlig men går över bara man får gnällt ut den.... haha..... 


så igår när vi var och storhandlade så hittade jag en ny sorts kaka, ni vet dom från marabou som är inslagna en och en men kex och helt ljuvlig choklad.. den har kommit i vit choklad.. som är liksom min kryptonit... vit choklad och kex är bättre än sex... (nä ok inte men jaja bla bla) anyway.. jag köpte det.. fast inställd att japp nu när jag är så duktig fast jag är förkyld och handlar och sen tillbringade hela kvällen o halva natten på företaget så skulle jag få kaka... 


och väl hemma så tog jag så klart med mig de andra kakorna jag har hemma oxå, fantastiska choklad-cantucci och kardemumma-skorpor (mumma mmm).... 


men fan ta om jag skulle låta den demonen vinna.. så skiten fick stanna i kassen... och åkte hem igen.. och upp i skåpet igen.. där det fan får stanna till lördag.. (nåja fredag natt då haha).... 


trots att jag är förkyld så VÄGRAR JAG låta trycka i huvudet igen... orkar inte kämpa mer sen... räcker nu... .


jupp.. jag vet.. naturligt för vissa.. grymt jobbigt för en sockertorsk som mig... en riktig junkie... 

och förkyld.. oh boy.... geez... svårt att beskriva den inre kampen... även nu härjar den... men genom att inte ge den bensin (socker) så är det enklare... så är det ju... 


jag är fan röksugen ganska ofta oxå... men genom att inte röka.. så hanterar jag även det... 

Av Stamp-E - 1 december 2014 10:48

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards