Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Stamp-E - 26 december 2014 09:27

ska strax träna och sen iväg och jobba igen, var iväg och jobbade 7 timmar igår.... 

folk shoppar ju järnet även nu, speciellt tillbehör till alla nya julklappar så det är bara att jubba på.... 


i övrigt så gick julen bra, den var lyckad, fina klappar, ännu en luftresa från frugan, 

denna gången luftballong :) har alltid velat det, har varit extremt nära två gånger, den ena gången så var det hål i ballongen, den andra så började det blåsa för mycket.... men men.. får se nu... man kan boka från första mars så ingen stress..... 


ätit harr jag gjort..... hhehe... ja jag började ju redan i måndags så man hade ätit igång sig lol..... 

jaja... jag sparkar inte på mig.... sånt e livet... och julen.... 


vikten var idag på 118,3 kilo... så upp 5 kilo hehe.... 


men jag har tränat både i måndags OCH på julafton.. och ska iväg nu snart.... 


tjingelling

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards