Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Stamp-E - 26 oktober 2008 21:41

hemkommen efter att ha varit för tredje söndagen i rad i United Öresundskyrkan, kyrkan för den nya generationen... blev ditlurad för tre veckor sedan o blev helt torsk känns det som.... fuck... det är så tungt shit som dom snackar om... inte massa gud o hit o dit o djävulen o sånt shit, utan hur man ska kunna leva sitt liv på allra bästa och lättaste sätt utan massa grejer som tynger en.... fan... jag är ingen sån där religiös hällörad snubbe.. men shit.. efter predikan där idag... ja ... ja jag fattar varför vissa är troende på det där kyrko-sättet... fuck vad det underlättar i ens liv om man skulle tro på allt det där.... att jesus tar dina synder o bär dina problem o allt sånt... lol.... fan... jag blev lide sugen på att försöka ta reda på hur man blir hällörad egentligen.. hehe.. för jag vill oxå ha ett sånt där liv... befriat från allt jävla shit som svärtar ner mitt inre o förpestar min vardag för mig själv och min omgivning.... men men... hehe... jag är alldeles för sekt-nojig egentligen.. hehe..... o sen så tvingade jag mig själv ner på ett möte o så blev det natt-svart igen.... nja... ok då.. inte direkt... men min medvetenhet gör väldigt ont just nu... jag vill inte tänka, inte känna.. jag vill bara vara.... o jag fixar det inte riktigt.... yes yes... men men... nu måste jag samla styrka för nästa arbets-vecka så jag inte får sparken eller nåt.... för det skulle vara riktigt katastrof.... typ.....

natti till alla er överlevare o krigare därute. kram till er som vill

Av Stamp-E - 26 oktober 2008 11:22

hehe.... han är precis som jag, han klarar fan inte av att vara normal framför en kamera när han vet om att han ska bli fotad... det är alltid någon sorts grimas eller nervöst inslag... lol.. varför vet vi inte... mer än att vill du ha en bra bild på någon av oss så catch us when were not looking....annnars så blir det inge bra, trust me... hehe.... eller bra o bra.... grabben är alltid grym... but u know what i mean.. peace

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards