Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Feeeeels Sooooo Sick Mentally!!!!!!!!

Av Stamp-E - 6 november 2008 07:12

fakk alltså.. shit så sjuk jag känner mig... i huvudet... fakk... så sjukt ohanterligt.. jag känner verkligen hur jag börjar tappa greppet... men dom brukar ju säga att dom som är sinnessjuka inte är medvetna om förloppet.. vilket jävla bullshit.... jag vet inte vad det är men jag känner hur mitt inre äts upp och börjar ersättas av en svart sörja som tar över... förmörkar mitt sinne.. dödar det sista friska jag har kvar... gör allting fult... dödar min förmåga att känna kärlek..... den lilla empati jag hade är borta.... alla blir oros- och störningsmoment för mig..... familj, vänner, släkt, jobb... allt börjar tappa sin betydelse.... fuck.. inget roligt att börja dagen så här...... jävla drömmar man har....


så sjukt... måste berätta om den.... i drömmen så snokade jag i exets? (eller vad vi nu är) telefon... såg att en snubbe jagade henne på msn.. en snubbe från trelleborg... så jag stack dit o satte press på honom... jag hittade honom i hans butik/mack... så han berättade exakt i detalj vad dom hade gjort, var dom hade gjort det, hur det hade gått till första gången dom träffades, allt... ja jag fick ju lova honom att inte skada honom, men ändå... han berättade allt in i minsta detalj.... sen försökta han vara lustig att jag skulle köpa en triss-lott så jag var tvungen att hota honom.... men i alla fall.. så sjukt.. så detaljerat... o i slutet av hans berättelse så säger han, eller om det var någon av de andra figurerna som var i lokalen: tänk på ----- -----------. ett för o efter-namn. vill dock inte sätta ut det här. Körde en koll på det på hitta.se och gissa vad... SNUBBEN EXISTERAR. så sjuuukt.. o det är ett välidgt ovanligt namn... Han som jag hittade är den ENDA i sverige, åtminstone på hitta, som heter så med den stavningen. Och han finns i skåne..... shit.... där fanns två till i sverige med liknande efternamn längre upp i landet.... fuck.. men den här snubben som jag fick namnet på i drömmen finns... i verkligheten.. i skåne.... så jag mailade faktiskt honom... sjukt eller hur... jag beskrev det inte så där jätte-ingående..... men jag mailade..... ville inte börja med att ringa, eller messa, eller något sånt... fuck... lol... jag har aldrig någonsin hört det efternamnet förut, så det kan omöjligt komma från mitt under-medvetna.... va.... helt otroligt... visste inte ens att det fanns ett sånt namn, aldrig sett det...... jaja.... shit... får släppa det nu.... det var ju trots allt en dröm...


fan... vill och kan inte ge K någon skit för det här så klart.. därför bara frågade jag henne om namnet o snubben i trelleborg..... sen så får jag tolka hennes korta svar o tystnad hur jag vill.... men jag fattar ju att det är i mitt huvud... jag kan tolka allt hur jag vill... jag vet att det enda hon vill är att undvika bråk, det är ju därför att hon gav korta svar... det är jag som är sjuk i detta... det är jag som ser/hör/uppfattar de saker som jag gör... o sen vad som är sanning eller inte har jag oerhört svårt att se just nu.... därför ska jag göra mitt bästa för att hålla shitet för mig själv... ska verkligen försöka hålla shitet för mig själv... för det funkar inte annars.... jag dödar mig själv eller henne eller någon annan annars.... orkar inte med mer bajs.... så är det bara.... så är det bara....


ska gå till jobbet nu o hålla humöret uppe... fake it unti u make säger dom ju.... sen ska jag umgås med min son ikväll o ska hålla humöret uppe där med.... kämpa kämpa kämpa. fan.. jag är en krigare ju... har tagit mig igenom värre grejer än det här... men nog inte värre känslo-mässigt.... nej, inte värre känslo-mässigt... fuck feelings.. ha de

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards