Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 6 november 2008

mmmmm

Av Stamp-E - 6 november 2008 10:28

tja, vad ska man säga.. jesus vad mitt mående går upp o ner... o det blev inte bättre av att min son bara skrek o grät förtvivlat o klängde sig fast som ett skruvstäd hos mig när jag skulle lämna han till extra-dag-mamman... usch.. fick slita loss honom o nästan kasta in honom till henne... grymt förkrossande känsla... fan vilket blöt liten softis man är... men  det är ju min prins, mitt hjärte-gull.. jag var på nära, riktigt på vippen att bara säga till honom att, nej nu åker vi hem igen, pappa sjukar sig... men som tur var gjorde jag inte det. för hur hade det blivit imorgon då????


drömmen från i natt kan inte riktigt slita sig från mig.. men det var faktiskt bara en dröm.. kusligt dock. riktigt kusligt...


har lovat mig själv o K att jag ska göra mitt bästa för att det ska vara så lugnt som möjligt... inte så lätt.. men ska försöka... hon flyttar till 99 % den 15 december o det skär o gråter i min själ o hjärta varje gång jag tänker på det... så jävla jobbigt.. fastän vi varit överens om det, så nu när det blir verklighet av det så kommer den enorma ångesten... fy fan va jobbigt... ibland så känns det som om jag bara borde fixa ett fede-lån o köpa ett fett hus, fria till henne eller tvinga med henne o bara dra o gömma oss där.... andra stunder så känns det som om jag bara borde ge henne full vårdnad o fly landet, kanske följa med min bästa vän till österrike, o hoppas på att finna frid någon annanstans... men va fan... funkar det egentligen?? tja.. vem vet... men jag kan inte tänka mig att vara utan min prins heller.. jag drar o tar honom med mig :D nädå, fy fan.. så ful är jag inte.... det jobbigaste är ju just att jag älskar K så jävla mycket... trots och oavsett allt så gör jag ju det... jag fixar inte o släppa taget... jag är så kluven.. jag kan förstå att människor kan bli riktigt sjuka och göra riktigt sjuka saker när relationer o familjer spricker, jag kan verkligen  det nu.... shit vilken smärta, shit vilken ångest... helt otroligt... att lägga ner shitet är ingenting jämfört med detta.... fyyyyyyy faaaaaaaaan..


det som inte dödar det härdar, det som inte dödar det härdar, det som inte dödar det härdar.... undrar hur många gånger jag kan upprepa det... det finns en mening med allt... man kan lära sig något av allt.. man kan bli en bättre människa.. gud har en plan... klyschorna bara regnar in i mitt huvud... o dom stämmer inte någon av dom......... piss o bajs... men men.. måste försöka fokusera på jobb, fokusera på elliott, fokusera på mitt liv, fokusera på mitt mående... efter regn kommer solsken.. livet går runt... efter ont kommer gott kommer ont kommer gott kommer ont....


fan... man borde fan nästan göra som elefantmannen gjorde.. när livet är som bäst, avsluta det..... kram alla

 
 
Ingela

Ingela

6 november 2008 13:29

Känner med dig, alla berg-och dalbaneturer per dag, vet o förstår. Kram

http://ingells.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards