Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

söndag natt...

Av Stamp-E - 26 januari 2009 00:43

en snabb kommentar bara. jo ingells, det var faktiskt ett gemensamt beslut, även om det suger... :(


annars så är det söndag natt... har elliott denna veckan.... har sovit hos k typ varje dag hela veckan... o sen har vi tillbringat helgen tillsammans.. så det är klart det blir lite tomt... :( men men.... sånt e livet.. imorgon ska vi båda jobba... vi har varsin hund att ta hand om.. så livet måste gå sin väg oxå.. så är det ju....


blev inkallad till chefen i fredags... han informerade mig om att någon "upplyst" honom om att jag bloggade, och att genom att googla det som mitt arbete kallas, hamnar på min blogg... jag har ju inte skrivit något direkt ang. mitt jobb, så det kändes lite märkligt, men samtidigt så förstår jag chefen... men ändå inte.. jaja.. jag tog bort det i presentationen, så det tar ju ett tag o sen glömmer google bort mig..... men det kändes lite konstigt.. varför kommer inte kollegan till mig o säger att: hey, genom att blogga det o det så hittar man din blogg? varför gå till chefen o "upplysa" honom om en sån sak? hade personen hoppats på att chefen skulle kunna göra det jobbigt för mig eller vad? tycker det är så lustigt.. hög-utbildade människor.... men många har en social förmåga som är lägre än min sandal.. sorry, men så är det bara... o andra sidan sägs det att ju högre iq ju sämre eq... ligger kanske något i det... jaja.. jag har rent mjöl i påsen.. o det är ju kul att jag har nya läsare... :D men det är tyvärr tråkigt att det är så... de flesta hälsar inte ens på en fast än man jobbar på samma våning o i samma hus... man kan säga hej o nicka o sånt rakt framför dem, men de kan bara titta på andra håller o gå vidare.... o jag vet att jag inte är ensam om det... det är till och med så dåligt att det snackas om just det på andra stadsdelsförvaltningar, hur dåligt det hälsas på vår, o hur tråkiga o osociala de som jobbar på vår sdf kan vara... jaja.. fakk it.. hehe. JAG HÄLSAR i alla fall.. o jag fortsätter hälsa.. o hälsa .. o hälsa... hehe.. för jag kan bjuda på det... o det är likadant som att jobba med missbrukare.. kan man bara rädda en av hundra så är det den personen som man får fokusera på... samma med hälsandet.. hehe. hälsar bara en så får man vara nöjd... .


ny vecka, nya tag. detta ska bli en bra vecka elelr hur... kram på er som förtjänar det

 
 
Ingen bild

Emblisen

26 januari 2009 13:19

Undrar om din chef räknade med att du skulle lägga ut det där senaste inlägget om honom/henne också...
DAMN! jag undrar verkligen vilken SDF du jobbar på...fast man kan ju ANA, för det finns ju en som har jävligt dåligt rykte...mest anmälningar ever i Malmö..hehe. Fast jag jobbar ju som chef å hade nog också blivit lite putt om min personal bloggade om mej, haha!

 
Kerstin

Kerstin

26 januari 2009 15:28

Ja, det är tråkigt när folk inte vågar ta saker direkt med en utan måste gå genom chefen.

Känner verkligen igen det där med hälsandet... Vi är 8-9 personer på kontoret och jag säger "godmorgon" till alla varje dag. De flesta säger det tillbaka men vissa typ bara skiter i det, åhh så irriterande för sedan pratar vi ändå på dagen ju.

Även ute på brevbärarrundan så hälsar jag på alla jag träffar på men typ 30% hälsar aldrig tillbaka men det skiter jag i för jag gör som du hälsar, hälsar och fortsätter hälsa och gärna med ett stort leende :-)

Förstår mig inte på dessa tråkmånsar!!

http://chetti.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards