Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Stamp-E - 26 november 2009 14:41

fick ju börja med att bli manipulerad till att tugga en bamse-portion pasta med kebab-sås.... sjukt god men ändå.... hehe.. fakk it.. det var najs...


        


eftersom de har stängt av utsiktsplatsen på kalkbrottet så fick vi leta efter något annat nice soft ställe... o vad passar bättre om inte mossängen.... o vilken känsla det var o köra in där... nice..... helt igen-bommat o dött, men ändå så levande på något sätt... tyvärr så har ju dom slaktat allt det roliga helt... ingen fotbolls-plan, bommar för alla vägar etc etc....


    


men hey, hehe.. när man väl är på plats på ett ställe där man tillbringat varje sommar sen spermie-stadiet, så måste man ta sig tid till att snöa rundor, oavsett om det pisse-regnar o blåser som fan.... en del var ju ändå sig helt likt.... som ni ser.. hehe...


    


ja va fan, en sväng uppe på danse-banan fick man kosta på sig oxå... kingen bangade med att ge mig en dans, så jag fick vara band och han den fulle midsommar-firanden... hahah.....


sen som avslutning, hjärtat av somrarna..... STUGAN....


    


ja den ser ju inte riktigt ut längre som den gjorde förr.... o marthas hus är väck och ute-dasset likaså.... men plattorna har dom fått ordning på igen i alla fall.... fattar ni att vi bott 11 pers i detta lilla huset..va..haha.. helt otroligt... men med utdragssängar och våningssängar så funkar det.. trångt men nice... o bara kall-vatten, ute-dass, ingen dusch, men hey, va fan, det var riktigt nice.... mmm... inte direkt något som ungarna idag får uppleva....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards