Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

fan bara nice fördelar med alla dessa marknadsundersökningsbolag jag är med i...

Av Stamp-E - 11 juni 2010 09:22

ja förutom rena cash från något, och poäng för att handla nice stuff från något, så har vi ju dom rena prylarna som kommer hem till dig för att testas. o det är ju inte så att dom är snåla precis. det är alltid bauta-laddningar som man får av alla grejer...


jag har fått massa påsar chips, massa hundgodis o hundmat, x antal flaskor av munskölj, ja allt möjligt shit som ska testas, bjudas på och betygsättas, och sen får man cash eller poäng dessutom, rena bonusen hehe....


Nu var det dags för nästa laddningar...


Först i förrgår kom det med bud dessa 3 små söta flaskor från ett företag... Det är 3 nya smaker Fun Light som dom vill ska testas innan dom eventuellt släpps på marknaden.


  


Smakerna är Forest Fruits, Strawberry & Marula(va fan är det?) och Guanabana & Pineapple. Företaget som skickar ut dessa heter YouGov, tidigare hette dom Zapera. Är du intresserad av dom så följ denna länken... http://sweden.yougov.com/go.aspx?id=18c25932-74be-43bd-9961-488d945e8dce


ja, det är bara vatten i den ena flaskan haha... öppnade den, blandade saften, det var guanabana & Pineapple, tog en klunk o sen åkte hela skiten i vasken, både blandad o oblandad... tvi fan säger jag bara... men visst, jag är fel människa att skicka fun light till eftersom jag tycker att alla deras produkter smakar piss o skit (förutom sport). Lightdricka har i o f s alltid en grov anus-smak över sig hahaha... hata light-shit!


har smakat strawberry & marula oxå... den smakade oxå skit, men den smakade vanlig fun light-skit...


Sen igår så fick jag ett riktigt nice paket från ett annat företag....


ETT RIKTIGT ALLAN-PAKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CHECK DIZZ OUT


  


10 Paket med glass plus en stor jävla glass-tårta som verkar godare än något jag sett på länge... 114 glassar och en glasstårta jo jag tackar jag....


det jag ska göra är att dra ihop några stycken, bjuda på glass och fota samtidigt, sen ladda upp bilder och skriva något kort om glassarna. laddar man upp bra bilder så kan man vinna ett helt år med glass dessutom. man fick oxå i paketet 240 spänn i kontant-checkar till hemglass-bilen att dela ut till dom som är med och provar glassarna... mums säger jag bara... det är ju riktigt (n)iciga (haha fyndigt va) glassar oxå ju.... hehe.. HÅRT JOBB ELELR HUR HAHAHAHAHAH


företaget som kör dessa kampanjer heter Buzzador....


Är du intresserad av att bli en Buzzador och testa massa nice grejer helt gratis så kan du använda denna länken.... 


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Stamp-E


 japp... så är det.... mums o nice.. haj



 
 
Kerstin

Kerstin

11 juni 2010 15:06

Riktigt sjysta grejer ju. Själv känner jag att jag varken har tid eller ork för sådant. Men jag blir gärna bjuden på en glass =)

http://chetti.blogg.se

 
cicci

cicci

13 juni 2010 19:55

hahaha.... dela med dig ;) vilket bolag e det??? va trodde du??? att jag ville sno allt gott för dig?? ;)hahaha kram

http://www.qdela.bloggplatsen.se

 
Ingela

Ingela

15 juni 2010 07:55

Shit, vad avis jag är på alla glassar! Jag är ju också buzzador, varför fick inte jag erbjudandet när jag har tre barn? Grrr, tycker nog att du kan ta glasspartyt på kalaset på söndag, så slipper jag köpa/baka efterrätt, hahahaa! ;)

http://ingells.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards