Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Stamp-E - 22 november 2010 15:43

var precis på kvartssamtal på grabbens dagis... o hon bara öste lovord... mina ögon tårades gång på gång.... alla säger att deras barn är bäst, men tyvärr gott folk, min son är verkligen bäst... :D


inget negativt alls att säga... helt otroligt... ja förutom att han gillar att äta mat... haha.. men det är inget negativt egentligen.... men dom har begränsat hans portioner.... men det är ok....


ja det var jätte-roligt att höra... verkligen... blev svin-glad... känner att jag och hans mamma verkligen gjort ett bra arbete med honom, och att min skarpa hjärna och mitt vassa intellekt gått i arv.... shit.. tror jag faktiskt har en blivande nobelpris-vinnare till son... så är det bara.. tihi...


  


älskar dig min prins...

Av Stamp-E - 22 november 2010 10:31

fredag... chill chill hemma med gin rummy, plump, finns i sjön, skitgubbe, u name it.. med p o p....


fick denna kryptiska bild av en gammal vän.... rolig absolut på ett märkligt sätt, men hajade inte riktigt den, och när jag frågade honom på svarade han bara haha, vilket jag tolkar som att han inte heller fattade vad den betydde, utan att den vara bara rolig för där var ett "runt" ord med.. haha.. (men du ingells, du som är larson-torsk, du borde vara grym på att tolka denna, please help me)


  


lördag....


pukkker i katts...


träffar en underbar bebis där, william, 10 dagar gammal....


    


  


"Du ska akta dig för Stamp-E" :D


 turren gick bajs... där var en sån riktig åsna som var med, o då överdriver jag inte i något jag skriver, som utan undantag synade varje hand oavsett hur mycket raisen var eller om det var all in....


han synar all in kk med j 6 off o får runner runner stege... ak all in o han synar med j 4 off o får triss.... på finalbordet ställer jag med a q, får en syn bakom och han mongot synar oxå... flopp a 8 2, turn 8, river 2... snubben lägger upp 8 3 off!!! haha.. sicket kiosk-mongo.... drar från katts illa kvickt....


drar till k på värnhem... förlorar alla kontanter jag har i maskinerna, förlorar 2 janek-partier på såna mongo-grejer...


söndag...


chill på dagen....


käkar mini-pizzor från lidl... salami och skink-pizzor.... smakar sådär...


  


sen in till grannen, den lägenheten där vi ska flytta in i årsskiftet....


hon har en del möbler o sånt i lägenheten som hon undrar om vi vill köpa.. men jag vete fan... diskmaskinen o golvet plus möblerna på den inglasade balkongen kanske... men det är ändå 2500 för det... ligger lite tight till just nu ekonomiskt... jaja vi får se....


på kvällen lirade vi pukker... efter 4-5 timmars spel så växlade jag ut typ 20 spänn plus haha.....


saar vi

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards