Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Stamp-E - 8 november 2011 07:49

fan... reagerade hårt som fan på grabben igår....


alltså det är så här, på hans skola är det typ bara invandrare som pratar väldigt dålig svenska....


o då o då har han snappat upp vissa sätt och ord att prata...


men igår fick jag bara nog.. då bröt han, sa ey, ja massa sånt shit... så jag sa till på skarpen... o han blev jätteledsen.... så då fick jag ännu mer ångest...


men efter att ha tränat o tänkt igenom saken ordentligt så satte jag mig ner med honom o verkligen förklarade ordentligt vad jag menade.... att har du ett ordentligt språk från början och det är det språket som pratas i landet du bor i, så ska du väl inte börja förstöra det... att det är något negativt i det läget.... så då förstod han lite bättre... men va fan, jag bröt o snackade ey o flippa inte o alltså sånt shit oxå när jag gick i skolan.... men jag vill inte att han ska göra det... *please låt oss få plats på den andra skolan*


på kvällen så såg vi 5 avsnittet av American Horror Story....



o ja... den kunde fan bli bättre.... den överträffade sig själv i detta avsnittet hur det nu är möjligt... det känns att dom börjar skruva upp det... att det börjar närma sig något sorts avslut/säsongsavslut... jag vet inte, men jag misstänker att det förmodligen är 6 avsnitt.....


vilket leder in oss på en annan serie som har 6 avsnitt.... o som vi såg avsnitt 4 av igår... på säsong två... japp, thats right..... THE WALKING DEAD..... gårdagens avsnitt var sådär.... kanske för lite zombies haha....



mmmm.... o nu är jag tillbaka på jobb... o det känns riktigt PISS!!!!!!!!!


fan har inte haft sån ångest för att gå till jobb och vara på jobb på jag vet inte hur många år.... o speciellt inte under de år jag varit här.. suger häst-balle så det finns inte....


fuck this....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards