Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Stamp-E - 4 november 2011 07:37

vågen imorse sa rätt o slätt 112,8 kilo... det är rätt intressant faktiskt.. på de senaste gångerna har den inte slagit varken upp o ner, 3 vägningar direkt efter varandra med samma resultat...


det betyder att jag fan ta mig en vecka till lyckats gå ner, och denna gången hela 1,3 kilo... känns svin-bra...


sammanlagt är det nu 59,3 kilo.... hehe.... kan inte låta bli att le när jag läser vad jag skriver.... 59,3 kilo... fan helt sick alltså... fucking sick... ibland så kan jag tänka att folk tror säkert att jag ljuger, eller att jag opererat mig... men sen slår det mig att jag skiter i vad folk tror... för jag vet ju... jag har ju dokumenterad vikt från läkaren som utgångspunkt.. o då vägde jag ändå lite till, men valde den för att ha med mig när jag ska gnälla hos läkare sen efter hud-operation.... o följer man mig en lördag så ser man att jag inte kan vara opererad... visa mig den som gjort en gpb som kan äta 300 gram chips på 10 minuter.... :D


hehe.. jupp jupp.... o så har jag tränat denna veckan igen... skönt.. jobbigt när jag inte kan träna nu när jag är van o har det som rutin och dessutom kroppen har vant sig och mår bra av det..... i måndags var det lugnt, men i onsdags var det helt fruktansvärt... det var sick tungt... men så klart genomförde jag det ändå.. o jag fuskade inte, sänkte motstånd eller så, jag körde på.... o nu är det träning igen idag, och jag längtar fan.... jag gillar känslan av att "röra på fläsket".... (även om vissa hudpartier är klart jobbigare än andra när dom flyger o flänger haha)


trevlig helg. mvh Stamp-E

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards