Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Stamp-E - 30 november 2011 07:30

o ja.... ni vet vilka det var :D


började som vanligt med American Horror Story avsnitt åtta säsong ett



trodde inte den kunde blir mer spännande men ack så fel jag hade.... jesus vilken historia... o nu börjar vissa bitar falla på plats.. den är helt underbar, fantastisk... ljudet, bilderna, manus... dom har inte lämnat något över huvudtaget åt slumpen.....



sen fick det ju så klart bli The Walking Dead avsnitt sju säsong två



what to say, what to say.... nu börjar den få en ny riktning med splittringar i gruppen... mycket spännande och nagelbitande.... men förstod inte riktigt om detta var sista avsnittet i denna säsongen??.....



Av Stamp-E - 30 november 2011 07:28


idag får vi se hur det blir.... jag väntar besked från en annan stadsdel... dessutom har två i min arbetsgrupp bytt arbetsuppgifter i början av nästa år... har mailat chefen om det..... vi får se.. jag håller er underrättade...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards