Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Stamp-E - 5 december 2011 09:56

visste det dom skulle blåsa mig.. allt var bara snack.... bla bla.... dom snackade om att OM det hade funnits en tjänst ledig i huset någon annanstans så hade jag fått den.. nu finns det en tjänst ledig... i min egen arbetsgrupp... men dom ska blåsa mig ändå... "problemen får lösas där han ska vara".. fuck dom..


min chef ska på dom igen.. men jag vet att det är no use..... men dom ska få se... fuck dom....



u dont know who youre dealing with.....




Av Stamp-E - 5 december 2011 09:54

 


missade dig helt när vi körde från landskrona i lördags natt.... såg inte dig, förutsatte att du hade gått... att jag var sjukt lack o tiltad hjälpte inte situationen....


så du fick frysa i två timmar medans du väntade på tåget.... :( ;(


 



Av Stamp-E - 5 december 2011 07:49

fredag...


tråkigt besked från den där intervjun.. fick inte jobbet... misstänker att det var intern rekrytering, att de bara la ut jobbet för att de var tvungna...


träna på kvällen...


Sen kom först P o J över.. vi satt o snackade skit i några timmar... sen kom P o P över oxå.... så vi slängde på

Cowboys vs. aliens....



jag blev glatt överraskad... cool rulle faktiskt.. bra skådespeleri.. schysst manus som höll hela vägen... inte så överdrivna effekter... helt klart en mysrulle....


lördag.. upp tidigt o fixa allt...


den dagens Nemi var helt underbar haha...


 


det var ju äntligen dags för den stora turneringen i landskrona....


efter att ha dumpat ungen o hundarna, hämtat upp schumme så drog vi...


iväg till ett ställe som heter Allt i gläntan... käka frukost-buffe... 69 spänn.. den var helt ok.. inte överdrivet mycket att välja på.. men helt ok...


 


trevliga små ordspråk, recept och sånt lite här o var på väggarna... gemytligt och genuint mysigt ställe...


   


turneringen då... mmmm.. va ska man säga.. ja e int bitter... lite skämt lite allvar.... att åsnors spel ska få hålla en hel dag o kväll plus natt är fan helt otroligt.... snabbt exempel.. samma snubbe, på mitt bord, synar tre höga raisningar pre-flop helt utan position med k 5, k 6 och k7, och floppar triss alla gångerna.. knäcker mitt AA plus ett annat pocket plus topp-träff... bara löjligt..... så klart höll jag inte hela vägen med såna bhögar i spelet....


spelade cash-game.... blinds 1-2... spelar som en kung... riktigt riktigt bra... spelar upp mig från 300 till över 1250.... en snubbe sitter på knappen.. jag har redan läst i sönder honom, plockat honom på en hel del... en riktig åsna är det... sån där som över-bettar, raisar utan att tänka på position, en allmän donkey..... han raisar från knappen o jag har 77 på bb... självklar syn... flopp 9 7 2 regnbåge... BINGO!!!.... jag checkar, han slår ut... jag kall-synar..... turn ett till hjärter men i övrigt ett oväsentligt kort... jag checkar, han slår typ nästan 200 spänn... han har ungefär lika mycket som mig, runt strax över 1200 när handen började.. jag tänker att nu ska jag ha in den jävelns pengar.... så jag ställer honom... tänker att har han drag så får han betala ordentligt, och har han AA så får jag nog in dom.... han blixt-synar, och i det ögonblicket så slår det mig att än en gång så belönar mammon dessa jävla röv-hålen..... dessa jävla kräk-sopor... för så klart sitter NAROH med 99..... tack o god natt... alla cash jag krigat ihopa på dom timmarna puts väck.... o k åker så klart ut ur turneringen strax efteråt innan pengarna... quken... bara att köra hem... hemma vid kvart över två på natten... käkar gott då o slösar 400 till på nätet.. ähh va fan, det är ju bara pengar haha....


söndag.... runt o hämta upp hundar o barn.. hem till p o p o k o käka middag.... sen spelade vi massa kort...


väl hemma igen fick det bli avsnitt 9 i säsong 1 av American Horror Story...



ännu ett fantastiskt äventyr.. o nu börjar det verkligen bli spooky.... andarna kopulerar med de levande... its the end of the world as we know it....


måndag.. jobb suger...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards