Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Stamp-E - 24 december 2011 12:58

 


det brann fan här i trappan igår igen... nu på 1a våningen...


2 polare som delar lägenhet... hade friterat pommes i kastrull... glömde spisen på... oljan flammar upp... snubben slänger vatten på skiten... BOOOM... det totalt eldsploderar (kul ord jag hittade på va hehe).... han hinner ta sin plånbok o dator o springer ut.... k håller på o tvättar men får stanna i trappan o lugna ner snubben.. grannarna helt stirriga.. (förståeligt förstås) k får vänta utanför trappan i bara foppas o tunn tröja i över en timme.... hela trapphuset plus vår lägenhet full med härlig giftig brand-rök än en gång.... snubben bara står o bölar o k försöker trösta... brandkåren står o skojar om att dom var här precis.... kul jul.. grattis....


lagom roligt.... jaja... snart är det jul här hos oss i alla fall....

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards