Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Stamp-E - 2 december 2011 07:40

ja lite så var det när jag vägde mig i morse... .om o om igen.. ställde mig olika... började med olika fötter.. men den sviktade inte en enda gång.. den gav samma resultat... displayen blinkade fram.... 109,2 kilo...... ja jag vet.... haha...


jag har fucking gått ner 2,3 kilo denna veckan... jesus....


jag har alltså gått ner just nu totalt och sammanlagt 629 hekton, 62,9 kilon.... det är fan sinnes....


o det otroligaste av allt.. haha... jag har redan knäckt min 2-års-planering..... haha... mitt mål är redan nått.. och överskridet....


på 11 månader gjorde jag det som jag planerade för två år.... att komma ner till 110 kilo.....


så nu tänker jag.... nej, jag drömmer snarare om..... är det möjligt att komma ner på 2-siffrigt igen???? hehe....


only time will tell.....


nu till baksidan.... denna jävla hängande huden... jag försöker ignorera den... o oftast så stör den inte.... men när jag studerar spegeln... så tycker jag den är drygare än vad jag tyckt om någonting annat tidigare.... det är liksom helt oanvändbart det där som hänger där överallt på kroppen.....


jag har varit i kontakt med akademikliniken för att diskutera hudoperation..... o dom var väldigt proffsiga och snabba, och gav mig till o med beröm för mitt arbete..... men de sa att jag behöver ha varit vikt-stabil i ungefär minst 4 månader innan man gör något sådant.....


o då tänker jag... fuck you skin.... för då kan jag lika bra se till o skaffa ännu mer hängande skinn innan jag ska ta bort det haha..... det kommer ju att kosta en fin slant.... ungefär 175.000 men det är det värt... dock så ska jag verkligen försöka få det betalt inom sjukvården först... men det ska vara svårt som fan...... speciellt när man gjort hela processen själv.....


TREVLIG HELG

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards