Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

update sickness....

Av Stamp-E - 12 september 2012 16:14

mmmm... hade ju tänkt börja träna idag igen.... o känner mig helt ok.... men har en del hosta.... 


har läst en del på nätet.... om träning efter sjukdom.... känner att jag nog, för säkerhets skull, väntar ett pass till... 


tråkigt men sant... men vill inte gambla riktigt än.... 


plus.... att på något sätt känns det liksom lite dumt att börja "mitt i"... för mina veckor går ju mellan fredag och fredag.... 


så det känns ändå ok.... 


visst, vågen kommer att skälla på mig på fredag, men o andra sidan, ta i trä, så börjar min nya vecka då igen.... o kan jag då få tränat mina tre pass nästa vecka så ska jag nog komma tillbaka på rätt väg... 


hade ju bara 6 hekto kvar tills jag kommit ner i rätt bmi innan jag blev sjuk, så jag hoppas verkligen inte att kroppen kommer att jävlas med mig för mycket.... 


för övrigt... nu när egot släppt... så har O gått upp fint i vikt.... ligger nu på 4125 gram and counting... :D


tjing tjing

 
 
Kerstin

Kerstin

12 september 2012 18:36

Vad skönt att O går upp bra i vikt!

Bra att du väntar med träningen. Det är som du säger inte värt att chansa! och om du skött dig med maten i veckan kanske ändå vågen visar minus :-)

Nya tag nästa vecka!

Samuel har likadan pyjamas som O men i storlek 68

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 september 2012 19:01

japp det är det... men som han tankar så jävlar i det annars haha... .

ja jag får vänta ett pass till.... men nja, eftersom jag förbränner så mycket när jag tränar så vete fan om jag gått ner... tror jag knappast....

japp nya tag nästa vecka..

p.s VI VILL TILL EL STOCKHOLMO A.K.A FJOLLTRÄSK!!!!!!!!!!1

 
Minkudde

Minkudde

12 september 2012 18:46

:)

http://nattuzz.blogg.se

Stamp-E

12 september 2012 19:00

shooooo :D

 
ana

ana

12 september 2012 22:09

Din kropp kanske använder den lilla extra resursen den har och det är möjligt att du gått nr i vätska,du bör dock inte träna om det gör ont i halsen , hade jag varit du och börjat redan på fredag så hade jag kört vätske ersättning men du gör som du vill
bara ett tips
krya på daj :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

13 september 2012 07:15

ja jag har gått igenom en del bra tips på nätet... o nä, jag har som tur är inte ont i halsen... nu är det endast kvar en liten hosta, och eftersom jag är rökare så vet jag att den kan hänga kvar i 4-8 veckor efter en förkylning....

så det ska nog gå bra imorgon... ska dock ändå ta det lite lugnt (försöka i alla fall haha)

men vätskeersättning? vad menar du då?

tack tack

 
ana

ana

14 september 2012 11:14

När man är sjuk eller när man tränar hårt så kan man bla få kraftiga svettningar därav vätslkeförlust och för att då skona kroppen lite så kan man ta (brustabletter) Resorb som är vätske ersättning som påskyndar salt och vätske balans vilket i sin tur påskyndar återhämtningen :)

Lycka till på gymet det måste kännas unerbart efter ett par dagars vila specielt då den inte har vatt frivillig :P

hoppas att allt går fint på gymmet ,det måste klia i hela kroppen efter att å komma dit :P

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

14 september 2012 12:11

aha nu hänger jag med :D

ja verkligen, jag känner att kroppen har massa energi att göra av med...

sen lääääängtar jag liksom inte på det sättet, men jag längtar efter effekten...

det jag däremot längtar efter är att bli av med min, ursäkta uttrycket, jävla hud så att jag kan börja PUMPA FETTISH!!!!

läängtar så sjukt jävla mycket efter att börja styrketräna så det finns inte.

ha en super-gör-najs-trevlig helg med gubben din :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards