Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Stamp-E - 2 november 2012 12:28

precis damp kallelsen till undersökning hos plastikkirurgen ner.... 


jag ska dit den 18e december.... 


nervöst som f-n... men ser fram emot det..... 


det är ju bara en första undersökning... o sen ska de ta beslut om vad jag kan få fixat.... 


med var det ett ganska ingående frågeformulär.... frågor som berör även mitt förflutna.... 

men jag måste ju vara ärlig... det som var då, och den jag var då, IS NO MORE!!!!


nu ska jag f-n ha en riktigt super-najs helg... hoppas ni oxå får det... 


tja tja ;)

Av Stamp-E - 2 november 2012 08:08

vikt 90,1.... 


ner alltså 7 hekto igen... fucking woohoo... haha..... 


K håller på som fan o försöker göda mig hela tiden, så jag är glad ändå haha... hon tycker jag är alldeles för smal...försöker smyga i mer kalorier lite här o där den filuren..... men jag har ju sagt till henne att det är bara för att jag måste, fram tills jag fått väck min hud.... sen ska hon få en arnold här hemma..... 


anyway, tillbaka till projektet.... 


sammanlagt gått ner 82!!! kilon..... wowowowowowowoowowowowowoow


bmi just nu.... 27,2.... najs yes....


trevlig helg!!!


Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards