Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Stamp-E - 27 november 2012 22:32

Av Stamp-E - 27 november 2012 21:35


we are not happy.... 


den var ingen höjdare alls.... den hade vissa kusliga och skrämmande inslag, men överlag var filmen inte speciellt bra... den tappar tanken och grejen bakom filmerna.... den blir mer som en vanlig spelfilm, trots videoinspelandet.... gamla karaktärer får ny innebörd och tankarna förs lite till en gammal poltergheist-rulle... förutom att poltergheist är sjukt grymt bra filmer.... speciellt ettan hehe..... 

för att inte snacka om slutet i denna rullen.. FFS KOM IGEN.... men men.... nu har vi sett den i alla fall..och det är bara att vänta in femman i serien.... för den kommer komma, var så säker.... 


Har ni inte sett någon av filmerna, så är rangordningen denna om ni bara vill se någon.... 3an, 1an, 2an och sist 4an..... det är det som nog gör att man blir extra besviken... för att trean var sååå sjukt bra.... 

Av Stamp-E - 27 november 2012 15:31

intressant hur det kan bli MITT fel för att folk inte får det de "ska" ha när de inte gör det de behöver.... 


intressant att folk ska vara SNÄLLA och gå till skolan FÖR MIN skull.... 


intressant att JAG ställer till problem för mina klienter för att jag BARA gör mitt jobb... 


UNDERBART när min chef pratar med klienterna och säger att det är DE som ställer till problem för mig... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards