Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Stamp-E - 19 november 2012 13:59

var hos tandläkaren... hon sa att där inte är någon infektion... att det handlar om att där är hål rakt ner i benet, och det räcker med det minsta som fastnar där så blossar det upp som fäen..... 


hon spolade o spolade o spolade.... sen tipsade hon om vad jag skulle köpa för att skölja med... hon skrev oxå ut pencillin för säkerhets skull, om det skulle bli värre eller så.... 


så jag köpte Corsodyl som det jag ska skölja med heter samt hämtade ut pencillinet..... har gurglat som en dåre efter jag åt lunch.... men jag tog beslut på att börja med pencillinet ändå.. så det har jag gjort... jag tror nämligen att där bara måste vara en infektion så som det känns och ser ut... och eftersom jag typ nästan aldrig äter någon antibiotika, så måste det ju bara funka oavsett hur liten eller stor infektionen är.... 


jag vill bara bli av med denna fruktansvärda smärta som härjar i mitt fakking ansikte... CAUSE IT MOTHERFUCKING HURTS LIKE A MOTHERFUCKER!!!!


 

Av Stamp-E - 19 november 2012 08:41

 


herrejävlar i helvetets alla kval.... jesus.... alltså jag har och har haft så sjukt jävla ont i hålen efter mina utdragna tänder... har försökt hålla masken så gott det går men geez så ont det gör och har gjort..... 


i natt vaknade jag ännu en gång av att det känns som om någon trycker nålar/spjut rätt ner genom ditt tandkött in i benet.... det brusar/susar i öronen, rycker i pannan, fladdrar i ögonen och trycker i hakan.... vet inte om ni kan föreställa er smärtan, men den är fruktansvärd.... har käkat ipren och alvedon var 3e till 4e timme sedan i torsdags.... jesus... gick runt runt i lägenheten mellan 3 och halv 4 i natt... sen tvingade jag i mig en cigg och fortsatte med att glo på tv till halv fem... då la jag mig igen.. det hade inte släppt helt men jag lyckades somna strax innan fem och fick en timmes sömn till.... 


har fått en akut tid till tandläkaren och ska vara där tjugo över nio.... fan... hon, min tandläkare, sa när jag gick därifrån att jag kanske skulle behöva pencillin.. men varför inte bara skriva ut ett recept så att man har om uti fall att.... det ser ut som en dålig splatter/gore-film nere i hålen i gommen... grönt/brunt/svart/vitt och svullet som bara den... sorry för den målande bilden, men tänk på mig som måste ha skiten i truten då.... .


jaja... nu får jag bara hålla tummarna för att det blir bättre.... 


ill keep ya updated... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards