Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under januari 2013

Av Stamp-E - 14 januari 2013 17:05

Av Stamp-E - 14 januari 2013 08:06

snackar givetvis om rökningen... 


inne på 14e dagen som ickerökare.... under dessa dagar så har jag visst träffat rökare, stått o snackat lite när folk har rökt, men jag har inte umgåtts med dem, och det har inte rökt i min lägenhet/balkong.... 


men i helgen gjordes det det.... o välbekanta känslor satte in.... som tur är så bara kom och gick de, och jag tyckte ärligt talat bara det såg löjligt ut när de satt där i kylan på balkongen och sög på något som blev mindre och mindre och som inte luktade något vidare... det gav liksom ingenting när man såg det utifrån heller.... visst, klart, av gammal vana så ville jag oxå sitta där med dem, men samtidigt, nej, jag ville nog inte det ändå.... det är mer känslan av att jag kanske missar något som sägs där ute haha..... 


o sen på kvällen när vi drog hem till syrran , så kom dessa känslorna igen, för våra lördagar är så starkt knutna till att röka massor, spela kort och äta gott.... 


Det som jag är sjuukt tacksam över, är att vi inte rökt inomhus i vår lägenhet någonsin.... o att det slutades röka inne hos syrran o hennes snubbe några månader innan vi blev icke-rökare.. det underlättar något grymt, och jag slipper lukta på den jävligt äckliga sunkiga doften... 


för nu när jag inte röker, och det inte röks där jag brukar vara, så börjar det lukta jävligt äckligt.... det är precis som om färsk rök liksom ändå håller lukten något så när ok.... men nu när det inte fylls på längre, utan det är bara gammal inrökt rök som är kvar, så börjar det lukta jävligt äckligt och surt.... som en gammal blöt handduk som glömdes bort i en ryggsäck inför julhelgerna..... 


japp japp.... 14 dagar som icke-rökare, AND IT FEELS FUCKING GREAT!!!!


ha en trevlig vecka.


MVH Stamp-E

Av Stamp-E - 13 januari 2013 18:52

           

Av Stamp-E - 12 januari 2013 06:26

grattis till mig :)

Av Stamp-E - 11 januari 2013 10:45

Fruktansvärda nyheter... Lille Leo måste somna in.... 


P ringde mig precis.. läkarna säger att det har nu oxå satt sig på njurarna, och han bara lider, så det mest humana är att stänga av respiratorn och låta honom somna in. 


Kämpar med gråten i halsen och tårar i ögonen, vill bara släppa ut allt men jag är ju på jobb, jag måste emot besök om några minuter.... 


orkar inte skriva mer.. .


FY FAN JÄVLAR I HELVETET VA ORÄTTVIST DET ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards