Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

tänkte passa på o bjuda på lite bilder av hur det egentligen ser ut där innanför kläderna... får lite pikar här o där....

Av Stamp-E - 4 mars 2013 23:34

av folk som ja jag vet inte.... snackar om att det är en skönhetsoperation etc... jag gör detta, och får det beviljat, för att det är en hälsorisk med så stora hudmassor som hänger... infektioner, problem med nekros, hinder vid träning, etc.... 


men eftersom det är så få som har fått se hur det egentligen ser ut, och ni är en del som följer mig på min resa, så är jag skyldig er, mina läsare, en inblick i hur det ser ut innanför Stamp-E:s kläder... (hehe försök inte, bananen får sparas till en annan gång haha... )


               


jaja.. det blir väl inte levande utan en video haha.... 



men men.. när jag vaknar onsdag kväll, will this all be gone... bye bye skin... 
 

 
 
Stamp-E

Stamp-E

4 mars 2013 23:42

alltså shit manhattan som jag satt och skrattade.... jag har ju inte själv sett bilderna eller filmen innan jag la upp det... shit så roligt det ser ut... och att allt det har varit helt utfyllt innan.. det ser helt annorlunda ut framifrån.. ser ju alltid det uppifrån haha...

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Stamp-E

4 mars 2013 23:43

mmmm.... hoppas bara folk tycker det är kul... annars så fuck dom haha

 
Ingen bild

schumme

5 mars 2013 06:22

Hahaha, du e sjuk i huvet!

Lycka till! Allt kommer gå galant!

Stamp-E

5 mars 2013 07:17

hehe ja jag kan tyvärr inte förneka det lol :D

tack tack min vän, klart det gör :)

 
Tant A

Tant A

5 mars 2013 07:52

Åh tack för att du vågade visa!! Gud så skönt att bli av med det där! Undrar hur mycket det väger, ja allt dom tar bort alltså.

Lycka till imorgon nu!! Och uppdatera oss på bloggen A.S.A.P Kram på dig Stampe!

http://everydaygodess.bloggplatsen.se

Stamp-E

5 mars 2013 08:08

vassego... lite jobbigt är det, men det är "the naked truth" hehe....

ja det ska bli skönt som fan.. alltså jag skulle nog våga säga att det väger mellan 7 och 10 kilo.. men jag vet inte...

tack ska du ha... jaja, det spelar ingen roll hur snurrig jag är eller hur illa jag mår, så fort jag har vaknat så kommer det en uppdatering.. både här och på twitter..

kram

 
Oldmolly

Oldmolly

5 mars 2013 08:15

Förstår att du besväras av det, inte bara pga utseendet. Men måste berömma dig för att ha kommit så långt. Lycka till på onsdag!

http://oldmolly.bloggplatsen.se

Stamp-E

5 mars 2013 08:35

tack ska du ha och tack för din förståelse. Nej det handlar självklart inte i första hand om utseendet, jag är inte så sugen på att bli sövd och ligga under kniven för fåfängans skull (bara lite hehe)

tack ska du ha

 
Ingen bild

Tant A

5 mars 2013 08:48

Hur hittar jag dig på Twitter? Får jag? :)

Stamp-E

5 mars 2013 11:25

hehe klart du får... @Stamp_E hittar du mig på

 
ana

ana

5 mars 2013 12:01

Du e en modig liten jäkel Stampeluring, hatten av för dig mannen!
Andy och jag kommer att tänka på dig, breake a leg dude
kramizar

http://minus83kg.bloggagratis.se

Stamp-E

5 mars 2013 12:06

hehe tack så mycket, det glädjer mig att höra.

Tack ska ni ha än en gång.

Kram

 
Ingen bild

Petra

5 mars 2013 15:04

Lycka till i morgon :) Trodde inte det var så mkt lös hud.. men vi har ju bara sett dig med kläderna på och då syns ju inget

Stamp-E

5 mars 2013 15:17

tack tack...

nej jag vet, det syns inte alls utanpå kläderna... but its a lot haha..

 
Jonaz

Jonaz

5 mars 2013 15:12

Ja du, vilket party-trick du visar på bilderna. Ska tänka och glädjas över ditt äventyr imorgon! Önskar dig all lycka till och har du nu laddat din mob med as-bra musik :D
Ha det bäst!

http://gastricbypassjonaz.blogg.se

Stamp-E

5 mars 2013 15:17

hehe en riktig trollkarl haha...

tack.

hehe, det får bli blogga o twitter...

tack än en gång

 
Ingen bild

Puckik

5 mars 2013 17:05

Kunne du inte visa några bilder i mankinin? hehe Det kommer gå bra imorgon annars får dom med mig att göra :)

Stamp-E

5 mars 2013 18:23

mankinin blir vid nästa operation hehe....

dom har inget annat att välja på hehe

 
sölvi

sölvi

5 mars 2013 18:03

Ojdå...Hehehe ! :)
Jag förstår ju att du vill göra en sådan operation, om nån INTE förstår det, är det deras problem !!
Lycka till med operationen! ( Får vi även se "efter-bilder?")

Stor kram från Sölvi...

http://kristenbloggen.blogg.se/index.html

Stamp-E

5 mars 2013 18:24

tja, både vill, men framför allt så behöver jag göra operationen....

tack tack.. självklart kommer jag lägga upp efter-bilder, var så säker. :)

kram

 
Ingela

Ingela

6 mars 2013 10:05

Tack för att du delar med dig, jag vet hur det är att ha extra... här och där men mest där... ;)

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

6 mars 2013 10:07

Hehe lugnt :)

 
Kerstin

Kerstin

6 mars 2013 13:55

Trodde aldrig det var så mycket... Tack för att du delar med dig av bilder och video!

Det måste bort och nu är det väl borta vid denna tiden??
Hoppas du får ett lugnt uppvaknande och att smärtan är hanterbar!

Du kommer vara så nöjd efteråt!! Kramar

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

6 mars 2013 17:03

Nej haha

Japp ok sådär.

Hoopas det. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards