Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Stamp-E - 18 mars 2013 12:21

träffade först sjuksystern.... hon var faktiskt ganska trevlig idag..... men frågan är om hon inte är lite asperger, att hon helt enkelt inte är otrevlig utan har bara ingen större förståelse för andras känslor samt att hon är så direkt, kort och koncis... i dont know... men idag kändes det helt ok i alla fall... 


jag fick även träffa doktorn... woohoo.. min egen läkare alltså... han sa att det ser bra ut med vätskan i dränet, och att det är inget ovanligt att man kan få ha det några veckor, så det kändes ok att höra... visst, det suger fett att ha skiten hängande där, men samtidigt så sa han att om de tar det så blir de tvungna att punktera mig och suga ut vätskan, och nej tack till det... han skrev även ut stark pencillin, 3 x 1 gram om dagen i tio dagar.... han sa att det kan hjälpa till att få ordning på kroppen om uti fall att det skulle vara någon sorts infektion som spökar..... mitt hb-värde hade sjunkit lite till, men syrran sa att det inte är något problem, bara fortsätts så som jag gör nu.... 


jag fick en ny tid till fredag morgon, och då ska vi se hur vätskemängden har sett ut under dagarna.... ang. att dränet slutade funka så sa hon bara att det var ju fyndigt av oss att lösa det själv.... ehhh ok... jaja.. skulle det vara något mer strul så är där ju folk nu dygnet runt fram till fredag..... 


när jag hämtat ut medicinen och köpt lunch och stod och väntade på hissen, så ringde luren... då var det sjuksyrran... hon sa att hon pratat med läkaren och han sa att jag skulle börja med Klexanen, alltså de blodförtunnande sprutorna, omedelbart.... märkligt när en annan läkare har sagt att nu är det inte lönt så lång tid efteråt... jaja, jag tjafsar inte emot, får ju räkna med att de vet vad de sysslar med, så det var bara att skjuta i sig första dosen så fort jag kommit upp.... håller tummarna för att inte kroppen har något emot det...... 


ill keep ya updated... 

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards