Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

jehepp....

Av Stamp-E - 12 mars 2013 15:28

känns skönt att ha softat idag... känns som kroppen mår bättre idag... att jag kommit ner i varv.... 


men det rinner fortfarande stora mängder vätska ut i dränet.... men färgen är iaf fin.... 


får se vad de säger på uppföljningen imorgon eftermiddag, ska dit 15.30.... 


i övrigt.... det här med maten.... eller rättare sagt, det jag stoppar i huet.... har ju inte riktigt "skött" det efter operationen... vill o andra sidan inte se det på det sättet heller... .


jag förstår att min kropp inte klarar att återhämta sig på den mängden mat som jag brukar äta.... det märker jag efter bara ett par timmar.... den räcker perfekt till en frisk kropp.. men en kropp som har varit utsatt för ett så stort trauma, som ska genomgå en så stor återhämtning, verkar behöva ha massor av gott hehe... socker o mat haha.... 


men visst, jag hade inte behövt trycka gott i huvet varje kväll sen jag kom hem... kunde nöjt mig med några extra mellanmål... men u know me.... en beroende ut i fingerspetsarna.... så när jag äter, så äter jag.... 


inga problem, jag vet ju precis vad jag sysslar med... så jag skuldtrippar mig inte... det handlar ju inte om någon tillbakagång... det handlar om att jag bara tar några extra lördagar haha.... det är ju såååå synd om mig haha... 

 
 
Ingela

Ingela

12 mars 2013 16:38

Passa dig bara att helt falla tillbaka... det är sjukt lätt hänt =(

http://www.ingells.blogg.se

Stamp-E

12 mars 2013 16:40

jaja, det finns ingen risk, jag har ju lagt om min livsstil de senaste två åren. o jag är redan på bättringsvägen. skulle gissa att det absolut högst blir fuskande denna veckan....

 
Kerstin

Kerstin

12 mars 2013 16:52

Läskigt med vätskan men hoppas det minskar dag för dag!

Så tanten är den som bekräftade undantaget. Att alla inte är så trevliga på privata kliniker? ;)
Nej, men ärligt fy att bli mottagen på det sättet både i telefon och på plats. Mongo

Hoppas det går bra imorgon! Kram

http://chetti.blogg.se

Stamp-E

12 mars 2013 16:55

tja, tyvärr så minskar den inte just nu... .:(

ja hon var inte rolig... helt störd. o så trevlig i nästa mening... usch...

jaja, det är ju bara standardbesök imorgon, så det ska nog gå bra.... bara jag inte blir sämre..

kram

 
Ingen bild

mamma

12 mars 2013 17:11

Hoppas det inte blir samma kärring, som skall titta på dig. Det viktigaste är att vätskan ser bra ut till färgen. När skall en läkare kontrollera dig?

Stamp-E

12 mars 2013 17:14

nej eller hur... det hopppas jag inte...

japp o den ser ljus o fin ut...

vet inte alls...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Av Stamp-E - Söndag 14 april 20:21

Av Stamp-E - Lördag 13 april 23:15

    haha längen sen vi såg en skräck-komedi. Detta var en rätt fet rip-off direkt från From dusk til dawn men med en drag-twist, men den var rätt rolig och underhållande. ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards