Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

mitt projekt eller vad f-n jag ska kalla det...

Av Stamp-E - 15 mars 2013 08:08

98,6 kilo.... lol... jag skulle kanske låtit bli vågen.... 


jaja jag vet.... det är ingenting som stämmer just nu... 

kroppen är helt fakkad efter de trauman som den varit utsatt för i samband med två operationer inom ett dygn....

jag är svullen... kroppen lägger på sig massa vätska... jag har grejer i mig och på mig 24/7.... 

men ändå.... fan.... lite stör jag mig på det.... 


plus att jag varit så dum att ätit gott varenda dag sedan jag kom hem i fredags... chips, kakor, godis, glass, varje varje dag och kväll sen jag kom hem.... men men... det är inte skuldtrippsdags än hehe... skulle jag spåra ur hela nästa vecka oxå så då jävlar :D jaja.... fakk it... nu är det fredag hehe.... 


i övrigt så kommer jag inte ner i vätskemängd.... fan... trodde det var på rätt väg... men naj... jaja... inget att göra något åt det heller... får behålla dränen över helgen minst.... 


haj haj



 
 
Maria

Maria

15 mars 2013 09:09

Ångesten är ju det värsta av allt och vissa gånger är vågen ens värsta fiende. Hade jag varit du hade jag gömt vågen för tillfället och koncentrera dig på att blir helt frisk istället. Gör upp en plan för dig själv,att nu när du blir frisk,får du jobba hårdare för att tappa dem kilon du har lakt på dig. Ta en dag i sänder och va inte så jäkla hård mot dig själv...minska sakta på allt det goda. Inte lätt i now men värt och försöka...man måste ju börja nånstans :)

http://www.enrastlossjal.bloggplatsen.se

Stamp-E

15 mars 2013 09:17

mmmm... du har helt rätt.... jag ska försöka fokusera på min hälsa och pissa på den rena vikten.... hehe... nä nä inte minska sakta, det ska väck, det ska vara som förr, endast lördagar, och det blir inga problem....

ill do it like i use to do

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards