Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

lite skämt, lite allvar...

Av Stamp-E - 15 mars 2013 08:51

låter det lite sjunka in vad jag skrev innan.... och vad vågen sa... 


ska båda lyssna på min kropp och på min hjärna.... 

jag fattar så klart att min kropp just nu bara vill återhämta sig, vila och läka.. det fattar jag med... den är som skrivit tidigare i grym chock och vill bara bli bra.... detta visar sig på alla sätt och även rent viktmässigt.... så jag ska inte stirra mig blind på siffror... 


samtidigt.... så måste jag samtidigt förstå att om jag äter massa gott... så sätter det sig på kroppen.... så urspårandet slutar senast när denna veckan är slut... det är inte något bekymmer... man får ha kul ett tag.. o sen är det bra.... 

för fakta är... att jag inte tränar just nu... jag kommer inte att få träna heller på kanske minst 2 månader.... och när jag väl kommer att kunna börja träna igen... så har jag fått direkta instruktioner att jag får endast börja med en kvart av en kvart... alltså ni förstår.... en 1/4 av 1/4 av min tidigare träning.... så farligt är det för kroppen att börja träna efter ett sånt här ingrepp..... 


så min förbränning kommer inte att ligga på normal nivå på jag vet inte hur länge.... så.... helt enkelt.... jag kommer kanske ev. få återgå ett tag till lite andra hjälpmedel för att hålla intag av kalorier nere... kanske shakes o bars igen ett tag... jag får se... jag vill inte... men man vet aldrig.... jaja, det kan jag inte bestämma idag... det får vi se om några veckor.... jag ska så fort som möjligt komma igång med att promenera i alla fall..  så fort jag har tagit stygnen och får lov att räta på ryggen haha..... 


men nu är frossarveckan fortfarande aktiv... hmmmm.. kanelbullar o ben o jerrys ikväll.... :D

 
 
Maria

Maria

15 mars 2013 09:04

Halloj! Äntligen hitta jag en blogg som man kan tänka sig att följa. Detta med att gå ner i vikt är ju inte så lätt som alla kanske tror,vet själv av erfarenhet men det viktigaste är ju att man tänker på det possitiva när det negativa händer. Viktigast för dig just nu är att kroppen får läka ordentligt och sedan kommer det även ge dig chansen att börja jobba med din vikt. Själv håller jag på med LCHF och Gi...och måste själv säga att det har fungerat väldigt bra. Sist gick jag ner 10 kg med hjälp av GI...men sedan skit jag i den efter att jag hade tappat kg och nu är jag uppe i samma igen. Lycka till med allt...ska bli intressant och förlja din resa:) Ha det bäst.

http://www.enrastlossjal.bloggplatsen.se

Stamp-E

15 mars 2013 09:16

hej. välkommen hit :)

du har helt rätt, min fru säger likadant... men jävlar va hjärntvättad/blind man blir av att stirra på vågen...

detsamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 26 maj 00:07

    en väldigt speciell snöig rulle. Action-skräck-komedi-ish typ så enkelt förklarat, spännande, många tvistar, vill inte knasa för mycket men den funkade helt ok från början till slut, framförallt snyggt filmat. ...

Av Stamp-E - Måndag 20 maj 23:22

  Alltså... hade inte batteriet i min mobil varit dött så hade jag skrivit till tipsaren (jag nämner inga namn för det finns risk för repressalier haha) och frågat vad hen hade tagit när hen såg denna filmen då hen tipsade om den)   Detta va...

Av Stamp-E - Måndag 20 maj 06:58

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards