Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

frugan skäller på mig

Av Stamp-E - 15 mars 2013 09:18

hon blev lack när jag wajnade lite över vikten... o hon har helt rätt.... 


men ändå... o så kom jag plötsligt på att jag dessutom har skurit bort några kilon från oxå.... f-n.... 


jaja... nej.. usch...måste släppa det... kan inte fastna på att titta på vikt... inte rätt. inte nu.. måste kurera mig..må bra... sen bry mig om det..... så fort jag stoppat intag av onödiga kalorier, så har jag gjort allt jag kan... då ska jag bara återhämta mig... 


så på måndag (eller vad säger du mamma haha på måndag) då är det nya tag... 


men nu.... ÄTA ÄTA ÄTA MOHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAAHAH

 
 
Tant A

Tant A

15 mars 2013 10:09

Klok fru det där!
Lyssna på henne, och skärpning på måndag, sen ska du se att saker sakteligen går åt rätt håll!
:-)

http://everydaygodess.bloggplatsen.se

Stamp-E

15 mars 2013 10:19

japp tant a, ni har helt rätt :)

 
Miggs

Miggs

15 mars 2013 17:00

Hej och tack för din ärliga kommentar och jag förespråkar inte nazismen utan bara att jag är nationell och videon med hakkorset kom med för att det fanns ingen annan video med just den låten vad jag kunde hitta för tillfället.

Kan säkert sticka folk i ögonen precis som det finns saker som sticker mig i ögonen, vilket tydligen är en del av mänskligheten ;-)

Tack för titten och tack för kommentaren och ha en fortsatt trevlig helg

http://miggafrii.bloggplatsen.se

Stamp-E

15 mars 2013 17:23

vassego.

tack sammma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Måndag 13 maj 06:10

Av Stamp-E - Söndag 5 maj 20:36

                    ...

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards