Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

åter himma...

Av Stamp-E - 27 mars 2013 16:05

ja det var ju en intressant upplevelse.... 


hon började sticka mig... hitta inget... stack igen... då kom det ut vätska.... jag blev litta snurrig så jag fick vila lite....  hon stack igen... hittade inget... stack igen... hittade lite.... sen stack hon igen.... hittade inget... men då.... oooohhhhwweeeeee då började det snurra.. ja jävlar i det... det var som om en iskall flod forsade uppifrån huvudet och ner genom kroppen.... allt blev nästan svart o jävlar va det snurrade.... 


så hon sa till mig att direkt lägga mig ner, sen höll hon upp mina ben.... o sen fick det vara slut... hon ville inte sticka mig mer..... o även om jag vill ha ut skiten, så sa jag inte emot.... 


mina sår-ändar och navel är så där.... lite infekterade... men jag ska ha ordentlig koll.... viktigt att det inte blir någon ordentlig infektion..... 


det kuliga NOT är att jag fick en extra gördel som jag ska ha utanpå min korsett som ska försöka trycka tillbaka där vätskan samlas.... men det är drygt som fan... 


det ger mig en jävla ångest-känsla av att tänka på denna jävla vätska som samlas i min kropp.... o även om min sjuksyster sa till mig upprepade gånger att det inte är någon fara, att hon har tagit ut 5 gånger så mycket vätska ur folk, så blir jag inte av med känslan.. .jävligt obehagligt.... 


o vill ni veta det bisarraste.... att i allt detta här... det enda jag kunde tänka på, och tänka på... gissa..... 

JO ÄTA GOTT OCH RÖKA!!! va... det är fan sick.. .klart jag ser beroendemönstret... när något är jobbigt, så känn absolut inte efter, bara fly... o eftersom min kropp vet att alkohol och narkotika inte går att lura i mig, så försöker beroendesjukdomen attackera mig där jag än så länge inte har byggt upp något försvar... nämligen i socker och cigg... MEN FUCK YOU DISEASE!!! jag ger inte efter, för det är bara ett jävla kretslopp... jag hade bara fått mer ångest... 


nä jag har ny tid för uppföljning nästa torsdag morgon.... o är det bajs innan dess så får jag ju höra av mig... jag kan inte göra mer än att följa alla tips och ta hand om kroppen... 


nu ska jag dra o lira pukker i katts... saaar vi.

 
 
Jan

Jan

27 mars 2013 17:45

When the going gets tough, the tough get going...
Kämpa på, broder, de vet nog vad de gör!
Hoppas du får jobbet!

http://ordskalv.blogg.se

Stamp-E

27 mars 2013 23:46

No pain no gain :)

Tack, jag får hoppas det haha

Tack men gärna en intervju iaf hehe

 
Jonaz

Jonaz

27 mars 2013 23:00

Cigg? Du är värd en kubansk goding broder :D

http://gastricbypassjonaz.blogg.se

Stamp-E

27 mars 2013 23:46

Hehe tack min vän

In my dreams perhaps :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stamp-E - Söndag 28 april 21:04

Av Stamp-E - Lördag 27 april 23:50

  OMG... alltså... ffs... sicket mög.. Netflix.. skojar ni... bud på att säga upp hela abonnemanget...    alltså grejen är att tanken är snöig. Man typ dör, eller väntar på döden, etc, det är ganska oklart, men man ska kanske till himlen ell...

Av Stamp-E - Söndag 21 april 21:34

Av Stamp-E - Lördag 20 april 23:38

  Vi fick äntligen tummarna loss och fick tag på Canceled och såg den. Och ja, den var ingen höjdare, tyvärr, den kändes rakt igenom som ett hopklipp av några filmer som var helt ok och trots flera filmer som var helt ok som var grunden för manu...

Av Stamp-E - Lördag 20 april 18:53

  hahaha alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag får nog dela upp recensionen i två delar, fast dom kommer nog ändå gå in i varandras. Alltså wow. W to the O to the W. Alltså.. jesus... om ni inte vet vad 4D är så är det 19 olika effekter som ...

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards