Stamp-E... Follow My Path Thru Pain!!!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Stamp-E - 29 augusti 2013 12:32

Hon köpte ny kärra igår

Av Stamp-E - 29 augusti 2013 12:22

På väg till bvc

Väntar på doktor

Efter sprutor, vaccinationer. Han sparkade iväg den ena sprutan haha...

77,5 cm lång
11975 gram

Av Stamp-E - 28 augusti 2013 22:10

har nu börjat få ut våra auktioner på tradera och säljer massa enkronas för att jaga gröna (alltså positiva omdömen)


har fått ut vår blocket-annons.... 


har skrivit deal med i-zettle så vi kommer kunna erbjuda kortbetalningar (coolt som fan och super-service)


förhandlar och undersöker massa olika företag, webshoppar, etc etc.... 


håller på och kommer igång med vår bokföring, pappersarbete, etc etc.. (jävlar vad det är grejer man ska ha koll på)


har gjort våra första moms-inbetalningar.... 

har gjort vår första moms-rapport till skatteverket.... 


ja vi gör grajor hela tiden, varje dag, mail, samtal, brev, allt går varmt haha :D


vill ni snoka litta på vad vi har ute så slänger jag ut några länkar här... 


http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3488978


http://www.blocket.se/vi/48902766.htm


ser ni något som ni tycker är fel, ändras på, allmän åsikt, så bara hojta.... och ser ni något ni vill ha, bara buda/köp :D


blocketannonsen kommer att uppdateras med lite extra uppgifter ang. betalningsalternativ.... får se om man missat något annat hehe.... 


tjingeling.. 





Av Stamp-E - 28 augusti 2013 14:19

När Mörkret Faller


http://youtu.be/0hPODnDFbjA   (det gick inte att lägga in länk??)


alltså shit manhattan flippa inte i helvetet vilka känslostormar jag gick igenom.... 


uuuuhhhh hata hata hata..... ska akta mig för att skriva saker jag får ångra... 


men dessa människorna, djuren, som gör dessa handlingarna..... 


kan man sova sen? när man mördat sina barn? misshandlat sin partner? etc etc..... 


nä nu slutar jag skriva... men jag blev fan berörd här.... (o det brukar jag inte bli)




Av Stamp-E - 28 augusti 2013 12:50

precis sprungit, tagit mig runt, första passet på 16 dagar.... 


och shit manhatttan.... vilket jävla pass... helt sjukt tungt... ..


jag orkade springa lite på första halvan.... men sen var det kört.... 

orkade stappla några steg här o där efter halva passet, men det var knappt.... 


men jag tog mig runt i alla fall... för fan det skulle jag .... 


men det tog en stund haha..... närmare 2 timmar och 20 minuter... 


passet blev nästan 16 kilometer långt, och jag brände över 1600 kalorier.... 


gött som fan... 


hoppas fredagspasset blir lite lättare...


 

Av Stamp-E - 27 augusti 2013 13:35

gött att dumpat all jävla socker igen... skönt... och som jag misstänkte så är det inga problem, det handlar ju om att redan i förväg ta ett beslut, bestämma när man ska genomföra det och sen göra det.... 


har gjort det innan, och kommer göra det igen (man blir väl sjuk igen och skiter i allt hehe)


idag är jag åter igen igång med 2/5-dag, 19 dagar sen sist, och jag har fan längtat, trot eller ej... 


det sker en hel del i kroppen och hjärnan när den inte fullbombas med ätande..... 


och idag så utökade jag shaken med ännu en komponent... MOROT... och det blev ett bra komplement.. mer fast och mer mättande.... 


så nu är det i shaken: morot, äpple, banan, 2,5 dl vatten och en påse chocomilk-pulvershake.... 


           


och ja, den är sjuuuukt god :)

Presentation

Omröstning

Min partner säger att vi är miljonärer inom 2 ½ år. Tror DU detta är möjligt?
 Ja
 Nej
 Jag är en bot och kan inte svara på den frågan.
 Vad är en miljonär?
 Pengar Schmengar
 Jag säger ja om jag får hälften

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards